Kendimi hep yaşıtlarımla ve başkalarıyla kıyaslıyorum ne yapmalıyım?

Kendimi hep yaşıtlarımla ve başkalarıyla kıyaslıyorum ben 18 yaşındayım çok asosyalim içine kapanık biriyim kendi yaşıtlarımı görüyorum ya da benden biraz yaşça büyük insanları görüyorum onlara bakıyorum çok sosyaller her şeyi yapıyorlar espiri olsun şaka olsun başka şeyler olsun vs birde kendime bakıyorum ben koca bir hiçim diyorum kendimi onlardan çok geride kalmış gibi hissediyorum. Ne yapmalıyım?

Kendimi hep yaşıtlarımla ve başkalarıyla kıyaslıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla