Kişilik & Karakter Kızlar, Kendinizi boşlukta hissettiğiniz dönemler oluyor mu? Paltolucocukk Takip Et Xper 5 Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben bu aralar boşluktaymışım gibi hissediyorum Güncellemeler+1 yıl Güncel Güncellemeler+1 yıl yok mu boşlukta olan Kızlar, Kendinizi boşlukta hissettiğiniz dönemler oluyor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Oluyor Hayat şartları yaşanılan üzücü durumlar psikolojik hal vs bunlar boşlukta hissettirebiliyor maalesef 0 22 Yorumla Paltolucocukk +1 yıl De mi nedense depremden sonra hala kendime gelemedim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Rabbim tüm boşlukları kendi ile doldursun inşallah Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Amin ne güzel dua etriniz yüreğinize sağlık Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Amin sagolun En çok da yüreğimize sağlık versin Allah zaten boşluktaymis gibi hissi en çok yürek hissediyor şifa versin yüreklerimize boşluk hissi çok kötü çünkü Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Aynen öyle ya. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Boşluk hissini belki Rabbim kendisi ile dolduralım diye veriyordur o hissettiğimiz boşluğa Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Rabbim belki seni yolladı boşluğu doldurman için 😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Işte herhangi biri değil Rabbim kendisi ile doldurmak istiyordur o yüzden boşluk yaratmıştır kalbimizde diye düşünmüştüm Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Bende seni gönderdi belki diye düşünmüştüm 🤣 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Beni de belki o boşluğa Allah ile doldurun diye göndermiştir Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Hahah bu da güzel 😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Ve konu yine benim dediğim gibi kalır ve kapanır Yorumla Paltolucocukk +1 yıl O zaman iyi geceler demek düşer bana Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O boşluğu Allah ile doldurmamız gerektiği konusunda hemfikir olduk mu olmadiysada olur sizin düşünceniz bir şey diyemem Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kur-an okuyacağım ve ben burdada karar verdim Allah ile doldurmaya siz de kendiniz karar verirsiniz Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Allah kabul etsin. Hangi sureyi okuyacaksınız? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yasin mülk ve bir kaç sure daha Allah izin verirse Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Allah kabul etsin. Bir zamanlar ikisini de ezberlemistim Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Boşlukta hissediyorsunuz ya belki o bir zamanlar ezberledikleriniz unutulunca yerleri boş kalmıştır olabilir mi Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Bilmiyorum. Neyse size iyi okumalar Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Amin Rabbim kabul eder inşallah Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Amin Yorumla
bitchofhaven Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Evet herzaman oluyor özellikle kadınlarda 0 3 Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Neden özellikle kadınlarda oluyor 😅 Yorumla bitchofhaven +1 yıl Duygusal varlıklarız beynimiz genelde duygular ve içgüdülerle çalışır. Olaylara öyle bakarız biz. Erkekler daha mantıksal ve net. Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Hmm güzel sevdim cevabını Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Evet şu an oyleyim 🥲 0 5 Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Sende bendensin o zaman 😅 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Geceleri uykuya dalmadan onceki çırpınislarim :( Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Böyle olmana sebep ne? Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Cocukken yalniz kalmam muhtemelen ve kardesim dln da yok peki ya senin Yorumla Paltolucocukk +1 yıl Bilmem benim heralde hayatımda birisinin olmaması ve rutin bir hayatımın olması Yorumla
Nesrinci Takip Et Xper 6 Yaş: 21 , eic 88% +1 yıl Evet oluyor. 0 2 Yorumla Paltolucocukk +1 yıl İyi sorun sadece bende değil o zaman Yorumla Nesrinci +1 yıl Ayn. Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Oluyor Hayat şartları yaşanılan üzücü durumlar psikolojik hal vs bunlar boşlukta hissettirebiliyor maalesef
De mi nedense depremden sonra hala kendime gelemedim
Rabbim tüm boşlukları kendi ile doldursun inşallah
Amin ne güzel dua etriniz yüreğinize sağlık
Amin sagolun En çok da yüreğimize sağlık versin Allah zaten boşluktaymis gibi hissi en çok yürek hissediyor şifa versin yüreklerimize boşluk hissi çok kötü çünkü
Aynen öyle ya.
Boşluk hissini belki Rabbim kendisi ile dolduralım diye veriyordur o hissettiğimiz boşluğa
Rabbim belki seni yolladı boşluğu doldurman için 😅
Işte herhangi biri değil Rabbim kendisi ile doldurmak istiyordur o yüzden boşluk yaratmıştır kalbimizde diye düşünmüştüm
Bende seni gönderdi belki diye düşünmüştüm 🤣
Beni de belki o boşluğa Allah ile doldurun diye göndermiştir
Hahah bu da güzel 😅
Ve konu yine benim dediğim gibi kalır ve kapanır
O zaman iyi geceler demek düşer bana
O boşluğu Allah ile doldurmamız gerektiği konusunda hemfikir olduk mu olmadiysada olur sizin düşünceniz bir şey diyemem
Kur-an okuyacağım ve ben burdada karar verdim Allah ile doldurmaya siz de kendiniz karar verirsiniz
Allah kabul etsin. Hangi sureyi okuyacaksınız?
Yasin mülk ve bir kaç sure daha Allah izin verirse
Allah kabul etsin. Bir zamanlar ikisini de ezberlemistim
Boşlukta hissediyorsunuz ya belki o bir zamanlar ezberledikleriniz unutulunca yerleri boş kalmıştır olabilir mi
Bilmiyorum. Neyse size iyi okumalar
Amin Rabbim kabul eder inşallah
Amin
Evet herzaman oluyor özellikle kadınlarda
Neden özellikle kadınlarda oluyor 😅
Duygusal varlıklarız beynimiz genelde duygular ve içgüdülerle çalışır. Olaylara öyle bakarız biz. Erkekler daha mantıksal ve net.
Hmm güzel sevdim cevabını
Evet şu an oyleyim 🥲
Sende bendensin o zaman 😅
Geceleri uykuya dalmadan onceki çırpınislarim :(
Böyle olmana sebep ne?
Cocukken yalniz kalmam muhtemelen ve kardesim dln da yok peki ya senin
Bilmem benim heralde hayatımda birisinin olmaması ve rutin bir hayatımın olması
Evet oluyor.
İyi sorun sadece bende değil o zaman
Ayn.