Dışardan güçlü görünmeye çalışıyorum aslında çok ezik hissediyorum?

Kendimi değersiz ve ezik hissediyorum kimse de beğenmiyor beni zaten üstelik kapalıyım içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor neden kimse bakmıyor bana
Dışardan güçlü görünmeye çalışıyorum aslında çok ezik hissediyorum?
Cevapla