Hayatınız boyunca, kafanızı kurcalayan, sizi şaşırtan veya hala anlam veremediğiniz bir olayla karşılaştınız mı? Eğer karşılaştıysanız bu olay neydi? Mantıksal olarak açıklayamadığınız bir olay olarak düşünün.

Hayatınız boyunca, kafanızı kurcalayan, sizi şaşırtan veya hala anlam veremediğiniz bir olayla karşılaştınız mı? Eğer karşılaştıysanız bu olay neydi? Mantıksal olarak açıklayamadığınız bir olay olarak düşünün.

Hayır maalesef öyle bir olay ile karşılaşmadım. ama hayatımda yaşadığım tüm olaylar yani aklınıza gelebilecek tüm olaylar aslında benim için şaşırtıcı olabilirdi daha doğrusu anlam veremediğim diyebilirim çünkü düşündüğümüz zaman bir den dünyaya geliyoruz hiç bir şey bilmeden burada öğreniyoruz her şeyi hayatımız boyunca zorlukla ile karşılaşıyoruz her zaman ama sonra bir gün ölüyoruz yani aslında buna anlam vermek zor oluyor benim için belki de hiç var olmasaydım zaten böyle dertlerim de olmayacaktı ama düşününce mesela dünya tarihinin ne kadar eski olduğunu ben sadece 23 yıldır varım mesela bu benim için çok uzun olsa da dünya için hiç bir şey bunu düşündüğüm zaman da sürekli sorguluyorum kendi hayatımı yani ben gerçekten var mıyım? ya da bunları daha önce yaşadım mı ya da nereden burayım gibi. bu olaylar aslında benim kafamı kurcalayan şeyler yani benim kendi yaptıklarım değil de benim dışımda gerçekleşeme ama hayatımı öyle ayda böyle etkileyen olayları düşünüyorum ve kendi kendime soruyorum her zaman. bu böyle mi olması gerekiyordu? ya da daha farklı olabilir miydi şeklide. bunu da her zaman geceleri daha çok düşünüyorum. çünkü gün içinde hayat koşuşturmacası derken aklıma bile gelmiyor bu tür şeyler. ama gece olduğu zaman maalesef. sürekli aklımı kurcalar benden derin bir şekilde düşünürüm kendimi hayatımı geçmişimi geleceğimi. ya da mesela insan bilincini düşünüyorum tıpkı rüya da olduğu gibi aslında bu bilinç de gerçek olmayabilir mi diye düşünüyorum insan hayatından daha ilginç ne olabilir ki diye soruyorum kendime bu da bazen saçmalamama neden oluyor ama böyle mutluyum :)
Böyle mutluysan sorun yok demektir kardeşim ☺️
Eyv abi teşekkür ederim ☺️
Lise zamanlarında sınav vardı bizim okulda şöyle bir sistem vardı mesela mat sınavını bütün okul oluyordu ve karma oluyorduk sınavdan bi saat önce liste gelirdi farklı sınıflarda farklı yaşta insanlarla giriyorduk işte ben 12 ysem yanıma 9 gelirdi önüme 10 gibi neyse ben sınava gireceğim sınıfa gittim elimde de bir defter vardı planlarim ve birkaç illeriye dönük şeyler falan vardı içinde elimde kalınca öyle camın kenarına koymuştum gözetmen fizik hocam sınavdan sonra yanıma gelip yazan şeylerii okuduğunu ve çok hoşuna gittigini söylemişti baya konuşmuştuk ama hep merak ederim hala kitabın benim olduğunu nereden anladı diye, sinavdan sonra unutma al bunu demişti şaştım kaldım 😳adam sert biriydi soramadım da ve görmedi de onu oraya koyduğumu, hala aklımda bir soru işareti 🤔🤔
Ne yazıyordu ki 🤣 ayrıca bence okuması yanlış
Sıkıntılı şeyler yazmıyorsa sorun yok da 🤣 ayıp denen bir şey var ben derdim yüzüne
Hahaha iyi o zaman 🤣 bir tane kız meslek lisesinde öğretmenlik yapan tanıdığım vardı öyle bir günlük bulmuş öğrencinin 🤣 aman diyim 😱
Hahah ister misin bir de o planları hoca yapmış olsun 🤣
Cevap
4Cevap
Mantığı olmayan, doğaüstü diye tanımladığım ya da gerçek anlamda bu kadar da olmaz diyeceğim olaylar yaşadım evet. Keyifli günler.
Ne yaşadın bari onu da anlatsaydin, keyifli günler :)))
😅 bana kalsın
Peki 🤣
O zaman bende üzülerek şunu anlatayım aslında bu çok da mantıksız değil ailem Kahramanmaraş'ta yaşıyor bende Aydın da üniversite okuyorum, Aydın deprem bölgesi ve evler çok yüksek katlı değil Kahramanmaraşta deprem bölgesi ama binalar çok yüksek katlı diye hep şikayet ediyordum bi deprem olsa yıkılır diye gösterdiğim tüm binalar yıkıldı işin daha da tuhafı yaz tatilinde full saklandık günde iki sefer bile oldu deprem ben Aydın'a gelince hiç deprem olmadı ara tatile gelmiştim bir aylığına, gelince dedim annemlere acaba ne zaman deprem olacak diye aslında biliyordum hissediyordum deprem olacağını bekliyordum ama asla böyle bir felaket olacağı aklıma gelmezdi şimdi ailemle Aydın'dayız kendimden korktum artık sürekli Aydını övüyorum ne güzel yer şöyle böyle diye
Kanka ben şeye şaşırıyorum , insanlar neden beynını kullanmaz.
Gelıstirmeye acık organ , takviyeler alarak güçlendirilebilir ama inatla kullanmıyorlar.
Kullanıp ne yapacak bro hem kullanmayı da bilmiyorlardir 🤣
Eskiyecek diye mi korkuyorlar ne 😔
Hiç kullanmamış ki bro kullanmayı da bilmiyor 🤣 gerek duymamış demek ki bugüne kadar
Allah bel@sını versin ya onların 😂
Hahaha niye yükseldin bro 🤣
Aptal insan sevmiyorum bro. Aklıma gelince bile sinirleniyorum 😔
Ben de bro canım yerine konmayi da sevmem bugün Morhipo müşteri hizmetlerine kaydım o yüzden 🤣
Hayırdır bro , elinde olmayan ürünü mü sattılar. Başıma geldı cunku
Ya 2 hafta bekletiler sanal stoklu ürün ürün geldi. Etiket çıkmış ürün hasarlı hem kullanılmış hem de uretimsel deformasyonlar var bro. 15 günlük iade sürecinde uğraştırdılar kapıma gelen ürünü neymiş kargoya bırakmam lazımmış yaptığım ürüne olumsuz yorum onaylanmadı 3 tane olumlu yorum var ya kendileri o yorumları yazdıklarından eminim ama ispatlayamam 🤣 gelmiş 2 aydır olumsuz sikayetimin onaylanmamasınin sebebi araştırılması olduğu için değerlendirmede görünüyor diyor dalga mı geçiyorsun dedim ürünü kontrol ederek ayıplı gönderiyorsun bunu kamerada görmüşsün 1 haftanı almış zaten araştırmanı yapmışsın başkaları olumsuz yorum görürse almaz diye algı oyunu yapıyorsunuz beni s. lak yerine koymaya çalışmayin bu şartlarda konuşamam deyip yüzüne kapattım. Şikayet var a yazınca hemen görüşüm onaylandı değerlendiriliyordu oysa ki 🤣
Sözde boyner grup sitesi. Bu morhipo harbiden yapamıyor bu işi.
Berbat ötesi bro 15 gün son güne kadar attılar iade almamak için uğraştırıyor. İnsan gibi iş yapın insanlar gelsin dedim. Amazon hediye çeki tanımlıyor 10 yıl geçerli bunların ki ,1 ay dedim daha siz firma olarak kendinizi uzun vadeli olarak piyasada olacakmış gibi görmüyorsunuz ki 1 aylık çek tanımlıyorsun dedim 🤣 ayakkabı da bu bro
www.morhipo.com/.../detay
Oradan ayakkabı aldım iptal oldu sebep stok yok. Eee neden satıyorsunuz tamam iade yapın parayı dedim. Hediye cekı verelım dedıler.
Lan çek ne? Ayakkabı yoksa baska bir şey almayacam dedim alırsınız diyorlar 😂😂
İade yerine hayatta çek kabul etmem 150 TL'lik çek verdiler özür babında 🤣 öyle bro işte ona sanal stok diyorlar ürün stokta yok ama varmış gibi gösteriyorlar siparişle birlikte sipariş geçiyorlar
Kafası kopmuş şekilde 6 ay yaşayan bir tavuk vardı bunu açıklasalar geceleri rahat uyuyabilicem😅
CGI o 🤪 yeşil perde karşısında çekmişler onu 🤪
Kanada’ya gitmek için para biriktireceğim diye girdiğim şirketten evlenerek ayrılmam, çoluk çocuğa karışmam.
O nasıl bir şey 🤣
Bilmiyorum işte.
Kanada da güzel ülkedir ben de düşünmedim değil bayağı da araştırmıştım
Birkaç tane var şimdi onları düşünüp durucam yine niye hatırlattın
Düşün bakalım
Günah dolu hayatımda paranormal hiçbir unsura denk gelmedim.
Demek ki, Ateizm doğru tercih.
Paranormal demedim ki 🙃 mantıksal olarak açıklayamadığınız dedim bu olayın bir açıklaması olmadığı anlamına gelmez 🙃
Mantıksal olarak açıklanamayan durum ve olaylar genelde paranormal olay olarak görülür. Bu yüzden böyle bir yanıt verdim.
Paranormali bilimsel olarak açıklanamayan olay olarak tanımlasak daha doğru olur. Bilimsel açıklaması vardır ama biz mantıksal bir açıklama bulamıyoruzdur bu tür olayların sormuştum. Benim de başıma geldi o an için açıklama bulamadım yaşandığı anda ama sonrasında bir açıklama buldum
Nasıl ifade edeceğimi bilemedim şu an en iyisi yaşadım diyip uzatmayayım 😃
Öyle olmaz anlat dinliyoruz 🤪
Beş yaşlarında minik bir prensestim. En küçük en kıymetli en güzel en tatlı olan.. her neyse bir bahar sabahı herkes uyanmış evden dağılmış ve ben hala prenses uykuma devam ederken ayaklarıma küçük bir çift ayağın yapıştığını hissettim. Hemen prenses uykumdan uyandım etrafa baktım hiç bişey yoktu evde de kraliçe annem ve benden başka kimse de yoktu 🤷🏻♀️
Acaba bir prens gizlice gelip ayaklarını mi dokandirdi 😱
Hayır evdeki tek prenses bendim hala öyle ama o hissi hiç unutmuyorum 🤷🏻♀️
Prenses demedim ama prens dedim 🤣 belki prens vardı gizlice girmişti eve 😱
Hee kendimi överken gözüm kör olmuş 😃 3. kata gizlice gelmesi için örümcek adam olması lazım 😃
Evet biraz öyle olmuş 🤪 belki Rapunzel deki gibi saçından tırmanmıştir hatırlamıyorsundur belki 😱
O yaştaki çocuğun prensle ne işi olur allasen
Her yaşta yakışıklı bir prens hayali kuran kızlar var
Ben o yaşta sokaktaki erkolarla oyun oynuyordum masumca 😃
Ne demeye çalışıyorsun yani 🤣
Öküz altında buzağı aranmaz diyorum 😃 çocukluğumuzu yaşadık doya doya o yaşta elin oğluna başka gözle bakmadk 😃
Başka gözle baktın mı dedim 🤣
Demek istedin her neyse hayırlı bayramlar 😃
Yoo demek istemedim istesem direk derdim gayet masumane denilmiş bir şeydi 😱
Öyld olsun bakalım 😃
Öyle zaten bir prensese öyle bir ima da hayatta bulunmam 😱
Yaşadım ama söyleyemem hatta şizofren olduğumu düşündüm bir ara...
Ne yaşadın ki 🤔
İnanmazsın ki...
Nereden biliyorsun ki 🤔
Ben kendimden şüphe ettim ve anlattığım kimse de inanmadı...
Olur öyle şeyler kulağıma fısılda kimseye söylemem ☺️
Sitenin şizofreni ilan edilirim..
Kulağıma söyle dedim 🤔
Dua edince değilde içince şansımın daha çok olmasına şaşırmıştım😂
Ne zaman genel konuşsam tam tersi oluyor ya da düz yatarsam kabus görüyorum vs 😅
Çok uzun süre öyle şeyleri düşünerek zaman harcamam.
Şarap içen kedi gördüm 👀👻
Nerede gördün 🤪
Büfe njn önünde karısından ayrılmıştı sanırım elinde şarap bakıyor uzağa doğru ben de eşlik ettim ona 😌
Başıma geldi allah bidaha getirmesin inş.
Ne geldi 😱
Hayır öyle bir şey yaşamadım.
Anlam veremedigim o kadar cok sey var ki 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?