Çevrenizdeki insanların söylediği sözler ile yaptıkları arasında fark var olduğunu anlar mısınız? Anladığınızda tepkiniz ne olur? 


Genelde iki yüzlü olurlar sözlerinde durmazlar yalancı olabilirler. bu kişiler de söyledikleri şeyler ve davranışları hep farklı olur. ya da birilerine yaranmak gibi dertleri olur her zaman için
Zaman geçirmek gerekiyor bunu anlayabilmek için.
Ben iyi bir gözlemciyim en kısa zaman da anlarım anladığım gibi o kişiye olan tavrımla bunu belli ederim.
Cevap
22Cevap
Genelde hayır demeyi bilmeyen kişilerdir.
Anlamamak için mal olmak lazım. Ayrıca hangi konu hakkında çok konuşup kendini cilalıyorsa o konuda zaten bitiktir.
Örneğin: Sürekli bişeyler anlatırken ikna edebilmek için, "olum bizim dötümüz başımız ayrı oynamaz" diyen birini tanıyorum. Dötü başı o kadar hızlı oynuyor ki, anlamıyorsun bile :D sdfasdgfag
Haklısınız. Anında topuk 🤣🤣🤣🤣
İmamoğlu işte.. vaatlerinin hiçbirini yapmadığı gibi yapılanları da "açmama töreni" diye sabote etti. Millet buna tekrar nasıl oy verecek bilmiyorum.
Gözlükleri çıkartmadıkları sürece göremeyen çok insan var.
Gözlük değil konu, koyun onlar.
At gözlüğünü kastetmiştim..
Eskiden ne ile suçladılarsa aynı şeyi şimdi kendileri yapıyor. Allah'ın adaleti işte.
İlahi adalette zaman aşımı olmaz arkadaşım. Er ya da geç hakkın adaleti tecelli eder.
Yaptığı işi çok övüyorsa muhtemelen yapamiyordur.
Zaten becerikli insanı başkası över kendisi değil...
bende buna takılı kalırım hep sözde çok dürüstüm derler ama yaptıkları tam çelişkilidir.
Aklı olan insan şüphelenir zaten.
Bir konuştuklarına bakarım.
Birde o zamana kadar yaptıklarına.
Böyle yapan biri benim hayatımda olamaz.
Çünkü güvenemem.
Bu tarz insanlar hal ve hareketleri ile anlaşılıyor zaten.. Biraz gözlemlemek yeterli benim için.. En güzeli uzak durmak..
Çelişkilerle dolu olur öyle kişiler ve asla güven vermez, tutarsız olurlar, ruh halleri sıklıkla değişir , dönek olurlar
Zaman geçirmek lazım ben söylediğim bir şeyi çok mecburen ihlal ederim bunu da söylerim
Yapmadan önce bol bol atıp tutuyorsa yaptığıyla dediği tutmaz
Endişeli oluyorlar genelde bu sayede anlıyorum ‽
Sözden gökdelen dikip ilk silgi de yok oluyorsa çok çabuk anlarım
Tanıdığım, yakın bulduğum biriyse aradaki tezatı mutlaka vurguluyorum.
Omurgasızlıklarını Belli ediyorlar ilk fırsatta
Abla tam da ben çözülmesi anlaması zor oluyor bizim gibi manyakları 😃
Ona özü ile sözü bir olmayan demek gerekir. O tiplerden kaçınmak gerekir
Ettiği iki kelimeden, oturmasından kalkmasından anlarım.
Paylaşımlarından tavırlarından bazen gözünden bile anlaşılır. Uzak durmak lazım
Cevabı sorunun içinde.. Anında uzaklaşırım, kimsenin dengesizliği ile uğraşmam..
Onlara karşı mış gibi yaparım ben de 🤣🤣 bi akıllı onlar mı var 😀😀😀 onlar beni canım sansınlar 🤭
Başı dötü ayrı oynar genelde o tiplerin o şekilde anlaşılır
Yaptıklarını görene kadar inanıyoruz. Gördükten sonra tekme
Biraz zaman geçirmek yeterli benim için..
İnsanın gözüne baktığın zaman ne olduğu belli oluyor.
Yerinde olsam uzak dururum
Bende öyle yapıyorum zaten.
Bence de öyle yap
Hakedene her şey mübah. Hele ki saygısızlık yapana!
Yüzüne vururum
Söylediği mi yap yaptığımı yapma dediklerinde
Hiç umursamıyorum artık.
Gayet belli ediyorlar kendilerini..
Çok konuşup batırıyor kendini zaten
Hemen tanırım anında notunu veririm
Biraz vakit geçirmek lazım
Yaptığı davranışlardan işte
ne kadar konuştuğuna
Dikkate almam
Uzaklaşmak olur
Davranışlarından
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?