🦀

Hayvanlar ile...
Yine hayvanlar...
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
🦀

Burada önemli olan insanın kim olduğu. Eğer kafa dengi bir insansa onunla vakit geçirmek daha keyifli olur. Onunda dışındakiler yerine herhangi bir canlı ile muhabbet etmek daha keyifli insanlar yerine.
Hayvanlar... Hatta işyerimizde kedimiz var 2. nesil annesinide biz büyütmüştük.. geçenlerde tost yiyordum yanıma geldi onada verdim beraber yedik tabii yerken muhabbeti eksik etmedik:)) arkadaş uzaktan görünce ne yapıyorsun hayvanla konuşulurmu demişti.. şunu demiştim kendisine "senin bunu anlayabilmen için çok yaşanmışlığın olması lâzım "" eskiden şu an kendim gibi insanlara bakıp şunu derdim; hayvanı besleyeceğine bir açı fakiri besle diye oysaki anladım ki o iş öyle değilmiş...
Tabiki hayvanlar
Bende aynı
Hayvanlarla.
Gerçi knks bazı insanlarda hayvan cksncjxj
sdjsdfjsdj haklısın kanks. ikimiz de hayvanlar ilgili soru sormuşuz bugün :D 🖤
Ay evet şimdi fark ettim😅❤
Cevap
25Cevap

Tabii ki hayvanlar... Buraya komik ve sevimli bir fotoğraf bırakıyorum 🙃
Çok şirin :)
Bence de ☺️
İkisi de keyifli bence, hayvanlar çok masum onlarla vakit geçirmek huzur verici bi yenileniş gibi ama çevremde de güzel insanlar var onlarla sohbet edince ya da vakit geçirince de kendimi iyi hissediyorum.
Hayvanları severim ama deli arkadaşlarımı daha çok seviyorum😅 öyle bir seçeneğin olmasada ekledim.
Senin için deli arkadaşlar seçeneği ekliyorum :D
Çok makbule geçti teşekkür ediyorum😌
Her ikisiylede seviyorumda sen bize seçme hakkı vermemişsin 😂
:D
şu an insanlarla vakit geçirmek zorundayım ama zamani gelince vahşi doğada ve yanımda Bi iki hayvanla yaşayıp orada ölmek istiyorum
Benim köpeğim var. Köpeğimle top oynuyorum sürekli. Futbola alıştırdım. Yep yeni topumu patlattı. Diş geçirmese sorun yok. 😁😁
Canlılarla. Huzuru iliklerime kadar hissediyorum. Bir canlının bakışı dahi yüzümdeki tebessümün sebebi olabiliyor. 😌🍁
Hayvanlar ve bebekler daha masum geliyor gözüme artık. Çok kafa dengi insanliği beğendiğim arkadaşla da hoş vakit geçiririm ama istisna bir kaç kişi..
Hayvanlarla da vakit geçirmiyorum ama çevrem de o kadar insan derisine bürünmüş hayvanlar var. Onları görmem bile vakit kaybı
Hayvanlardan korkuyorum, insanları sevmiyorum. Hayvanlardan korkmasaydım hayvanlarla zaman geçirirdim lakin insan uzak dursun benden, insan sevmiyorum
Vallahi bu zamanda insanlar çekilmiyor eskiden köpeklerden korkardım şimdi bizim komşunun iki köpeği var insanlardan daha masum ve sevimli
ya opaşam işim gereği insnlarla zaman geçrisem bile akşamı dar bekliyorum onlarla geçirdğim zamanı anlatamıyorum bile
İnsanlarla daha çok. Hayvanları da severim bahçedeki tavuklardan hergün yumurta almak güzel oluyor.
Hayvanlar daha sadık
onlarla vakit geçirmek daha iyi hissettiriyor❗
Hayvanlarıda seviyorum ama arkadaşlarımı daha çok. Ayrım yapamam.
Hayvanlar, çünkü insanı anlayabilen tek akıllı canlılar bna göre. :)
Arkadaslarımla da vakit geçirmeyi seviyorum yalan söyleyemem hayvan dostlarımız daha masum sadece🥺
hayvanlarla. kedilerimle vakit geçirmek iyi hissetiriyor
Kesinlikle hayvanlarla, insanların aksine bütün stresimi sıkıntımı alıyorlar.🫶
Tabiki İnsanlarla.. hayvanlar merhameti hak eden canlılardır..
Hayvanlarla da insanlarla da vakit geçiriyorum.
İnsanlar tercihimdir, bikaç kafa dengi insan oldu mu değme keyfime😌
4 tane bebeğim var en çok onlarla vakit geçirmeyi seviyorum
Hayvanlarla insanlardan bin kat daha iyiler💙💙🥰👍
Hayvanların verdiği mutluluğu hiç bir şey veremiyor
Benim için hayvanlarla zaman geçirmek çok daha keyifli ve huzur verici bir eylem..
günün boktanligini minnoş kızım veya bir kedicik geçirebilir.
Yine yeni yeniden 😂
😂
Şaka yaptım hayvanlarla tabiiiikisi onlar benim çokomelli jelibonlarım. 😻🧁🧸✨
Evet çok tatlılar ve komikler ☺️🌺😻
Bi tane kedim var onunla vakit geçirmeyi insanlarla vakit geçirmekten daha çok seviyorum ☺️
Hayvanlarla bi de küçük insanlarla
Hayvan sever değilim, insanları seçiyorum
Hayvanlar ( kuşlarla )
Hayvanlarla, insanlarla aram iyi değil.
çevremizde az insan olduğu için mecburen :)
İnsanlardan sevdiklerimle
Hayvanlarla zaman geçirmek çok daha keyifli.
Hayvanlar ile. İnsan sevmiyorum.
Yinede insanlar
İnsanlarla olmadığı kesin de
Kuşumla vakit geçiriyorum ❤️❤️
Hayvan nankörlük etmez en azından
Her ikisiylede seviyorum:)
Kedileri severim barış kardeim
Hayvanlar ile çok daha iyi anlaşıyorum
İnsanlar. Konuşmak gerek arada ya ahshshs
Mümkünse insanlar benden uzak dursun bir müddet.
Hayvanları daha çok severim.
Sevdiğim insanlar ile
Kediler
Aa eda ablam soruma geldi :D
Biliyorum ama çok uzun zaman oldu :D hoş geldin abla
Hayvanlarla tabii ki 🐶🐾
Kahrolası insanlarla zaman geçiriyorum. Ama 2 kuşum var
Hayvanlar ile
Hayvanlar. İnsanlardan daha anlayışlılar.
Hayvanlar daha iyi
yine de insanlarla
Seninle geçirmek isterdim
Hayvanlar insanlardan daha sadık ve tatlılar.
Hayvanlara aşığım
hiçbirisiyle
Hayvanlar ile...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?