Sosyalfobi hastasıyım ve İstanbul'a tıbbi sekreter olarak atandım napıcamı hic bilmiyorum?

Ben kendimi bildim bileli sosyalfobiliyim hep insanların oldugu ortamlardan kacarım insanlarla iletisim kurmak beni acaip gerer bazen cok sevdigim samimi oldugum insanların yanında bile bu atakları yasıyorum ve herkesten herseyden izole bi sekilde takılmak istiyorum. Ancak bu sekilde de hayat geciremem calısmak zorundayım ama bu haldeyken nasıl yapıcamı bilmiyorum. Korkudan nasıl zangırdadıgımı bilemezsiniz gunlerdir stresten geberiyorum tum vucudum uyusuyo sanki gercekten niye bu kadar etkiliyo bu hastalık beni bilmiyorum gencligim curudu gitti bu gidisle temelli tum hayatım gidicek

Sosyalfobi hastasıyım ve İstanbul'a tıbbi sekreter olarak atandım napıcamı hic bilmiyorum?
Cevapla