Böyle duygusal olarak bitkin ve yorgun hissettiğin anlarda seni ayağa kaldıran ve motive olmanı sağlayan şey nedir?

#Ankaralı
Böyle duygusal olarak bitkin ve yorgun hissettiğin anlarda seni ayağa kaldıran ve motive olmanı sağlayan şey nedir?

#Ankaralı
Yaptıklarım geldiğim suanki durum ve
Gelecekteki ben
Ikili ilişkilerde ise ayrildigim kişiyle gecirdigim güzel anilarin baskın olması onunla bu ani yasayabilmis olmam bana kattigi yeni şeyler ve daha önce birinin beni sevmiş olması bunun tekrar olabileceginj düşünüp rahatlıyorum
Bu yaşta bu düşünce çok güzel 😌
Sadece saçma bir his oluyor yalnızım ama ben varim diyosun
O saçma his seni yürüten :))
Sanırsam zamandı. Bir şey yapmadim. Girdabın en dibine kadar ulastiktan sonra girdap seni su hortumundan atar. Bende de öyle oldu en dibe battim sonra da zamanla tekrar yüzeye çıktım.
Genel olarak inatçılık diyebilirim ben. yani inatçı olduğum için yeniden kalkmak zorunda hissediyorum kendimi
Cevap
12Cevap
Allah ve kendim. Kendime olan inancım
Bu şarkı 😂✌🏼
Vur dibine dibine diyosun 😂😂
En yükseğe sıçramak için en aşağı eğilmek gerekir sakince oturup düşünmek her zaman işe yaramıştır
Dooooğğğğğruuuuu 👍
Güzel şeyler olacağına olan umudum, inancım; Allah'a, ailem ve sevdiklerime olan sevgim ve bağlılığım ayağa kaldırıp yaşama sevinci veriyor bana.
Sabır, hatalardan aldığım dersler, geleceğe dair düşler.
Dibin bir de yukarısı var. Beni bekleyen şeyler yukarıda, dipte hiç bir şey yok.
Her inişin bir çıkışı olduğu gerçeği, sabır ve şükür.
Hadi be canım kalk senin yerin burası değil diyorum kendi kendime
Kendimden başka bana kimsenin faydası olmayacağını düşündüğüm için ister istemez ayağa kalkıyorum
Unutma bunu hiçbir zaman 👍
Başa dönüp yeniden yapabileceğime olan inancım
maalesef yok en dibe de girsem yine kendi kendime belirli bir surede toparlaniyorum
Zorunluluk. Yaşam beklemiyor yeter bu kadar diyip toparlayıcı olur zihin
Bunun yanaklarını yerim ya kdjgjf
🤣🤣🤣
İmtihan olduğunun bilincinde olmak.
Kesinlikle ailem diyorum.
uyku uyumak ve yine uyku
1 Sağ Ayağım
2 Sol Ayağım
İçimdeki cesaret
Za, ana bıraktım hep
Hayatin kisa oldugu
hırsım kesinlikle
Para hırsı
Olmadı öyle bir şey.
Ailem
Oğlum
Ailem
İmanım
Namaz dua
Dua..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?