Sevdiğiniz bir insandan gelen haksız muamele karşısında ne yaparsınız?

Sevdiğiniz bir insandan gelen haksız muamele karşısında ne yaparsınız?

Hepimizin derdi ortak ben yok sayıyorum çünkü konuşsam boşa karşıda ki sagir kör egolu bu yüzden hayatımdan çıkarıp yokmuş gibi sayıyorum o kişiyi hakkım olan şey bana geri dönüyor zaten.
Sakince üzüldüğümü belli edip köşeme çekilmek istiyorum ama bu olmuyor hiçbir zaman, öyle olduğu zaman aşırı sinirleniyorum ve haklıyken haksız duruma düşebiliyorum🥹
Cevap
4Cevap
Üzülüyorum küsüyorum bir daha konuşmuyorum...
Direk tepki neden ne oluyor sorarim susmak olmaz
Çıldırıyorum maalesef
İçimden beddua ediyorum.
Üzülürüm
Bu başıma çok geldi suratını as sert davran
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?