İnsanlar bana sürekli ben seni egoist sanmıştım ilk başta diyorlar?

500 kişiden 450si söylemiştir ya ben kötü bir insan mıyım acaba çok korkuyorum ya egoist, bencil, kibirli biriysem diye ama değilim galiba benden daha iyileride var sonuçta

İnsanlar bana sürekli ben seni egoist sanmıştım ilk başta diyorlar?
Cevapla