İnsanlara verdiğim değerin karşılığını alamıyorum, fazla mı önemsiyorum sizce?

Değer karşılıklı alınıp verilen bı kavram değil biliyorum ama mesela eşimle aynı bizim gibi eski gorustugumuz arkadaşlarımız var. Biz 5 kez cagiriyorsak evimize onlar 1 kere çağırıyor. Ya da mesela abim bile hiçbir özel gününü atlamam, çocuklarına hediyeler alırım , beni sevdiğine asla şüphem yoktur ama benzer şeyler yaptığını hiç hatırlamam , iş arkadaslarima değer veririm, onlar için her türlü uardimi yaparım boş kaldıkça da ama onlar bana asla aynısını yapmaz ve kendi arkalarından konuşan insanlarla samimi olurlar. Dünya mi böyle yoksa ben mi haddinden fazla önemsiyorum kişileri sizce?

İnsanlara verdiğim değerin karşılığını alamıyorum, fazla mı önemsiyorum sizce?
Cevapla