Öncelikle doğru yanlış kimse alınmasın. Hemen hemen her gün aktifim vardır bildiklerim
Gizli olmayında az eglenek
Öncelikle doğru yanlış kimse alınmasın. Hemen hemen her gün aktifim vardır bildiklerim
Gizli olmayında az eglenek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Söyle olur
Himm, fazlasıyla gördüm seniı ve yakından da tanıdığım birisin kendinde biirisin kimseyle bir derdin yok ama senle derdi olan çekemeyen bir çok insan var :)
Kıskananlar çatlasın böyle devam et bende ilk başta yaa bu barış niye yer yorumda soruda var derdim puan kasıyor ama sonradan senı tanıdıkça cevap vermek için değil çoğu kişiden de gayet güzel açıklamalarda bulunuyorsun. Seni tanımak gerçekten güzeldi dostum :)
Eyv dostum kimsin bilmiyorum ama güzel düşünceleirn için saolasın. :) aynen öyle çekemeyen çok var zaten tek beni değil bunlar kimseyi çekemez durduk yere engel atarlar düşün daha o kişi ile sohbetim bile yok.
Farkındayım seni savunurken bile ben engel yedim o zaman bir kez daha anladım insanların ne kadar kıskanç olduğunu anladim :)
Rica ederim.. :)
burada kavga ettiğim köyün delisi değilsen yorumla oysan yorumlama 😤
Deliyim ama o ben değilim. Dikkatimi çeken kızlardan birisin sende beni gördüm kendince takılan hayattan darbe almış aşk mı başka bir şey mi bilemem ama sonuç olarak seni izlenimdeysen iyi birisin buna emin ol. Güzelliğinde bir o kadar güzel gülüşünüz çizginiz solup şaşmasin saygı ve sevgilerimle esenle kal afrodit :)
Teşekkür ederim :)
Rica ederim. ..
Fazla gömmeden lütfen 😁😁
Sizide daha önce fazla görmedim ama profiline baktığımda kendinden emin felsefik, mantığıyla hareket eden güzel bir kişiliksiniz hayatınızda aynı şekilde çizgiden çıkmadan ilerlemeniz dileğiyle selam ve dua ile ☺
Çıkmadığımdan emin olabilirsin, teşekkür ederim. Keyifli akşamlarınız olsun.😊🙏
Rica ederim. ..
Şöyle gizlisin kışın bilmiyorum ama
Pardon kışın olmuş kimsin
Sizi son zamanlarda gördüm. pek denk gelmedim. izlenim olarak usturuplu hanım hanımcık bir kişiliğe sahipsiniz.
Teşekkür ederim merak ettim kimsin acaba🙄
şu an herkesi yorumladım için olumlu olumsuz giydirecegim için gizli kalmak esastır :)
İlgincsin🤣
Haha ilginç ve deliyimdir shssh Bugün gidecem buralardan gitmeye yakın gt atarım anlarsın :)
Ne Atcan anlamadim
Haha takıp istegi atarım gitmeye yakın anlarsınız demiştim kim olduğumu
Nesi komik🙄
Sizle şu an iletişim de sıkıntı yaşıyoruz sanırım ben tebessüm eden biri , hep pozitif bir yapıda görünmek için atarım. Yanlış anlaşılduysam kusuruma bakmayın. İyi geceler...
Çok degisiksin
Bunu iltifat olarak kabul goruyorum. Sagol o sizin güzelliğiniz.
Alakası yok
Anladım onu konu kapansın diye dedim.
İlginc
Hayat ilginç boşversene sen bana mı şaşırdın :) :)
O ayrı da
Her türden insan vardır buda benim memnun oldumm :)
O da ayrı bişi
Aaa ahhaha ya sende değişik insansın sjsjs sen daha ayrısın
Kendin diyon her insan ayrıdır bende öyleyim😂
Beni gördüğünü pek sanmıyorum ama olur.
Söyle dayı. d
Hayy dayının şarapçanağına tüküreyim shshs seni daha önce görmedim. O yüzden yorumsuz sadece üzmüşler seni üzümlü kek shshs