Zaman zaman düşünceler içerisinde savrulur ve hayattan bir işaret bekleriz ya. Bir işaret arıyorum ben de.
Aradığınız işareti nasıl bulursunuz? 🪁

Zaman zaman düşünceler içerisinde savrulur ve hayattan bir işaret bekleriz ya. Bir işaret arıyorum ben de.
Aradığınız işareti nasıl bulursunuz? 🪁

Ben kimseden bir işaret aramam ayda hayattan veya evrenden bir işaret beklemezdim çünkü benim için bu tür şeyler saçmalıktır. mesela bir kişi çok istediği bir şey ile ilgili bir şey görür yani haber olabilir bir işaret olabilir simge olabilir sonra da buna anlam yükleyerek bu işarete göre hayatını şekillendirir. bu bana mantıklı gelmiyor bir şeyin işaret olması size özel olduğunu göstermez çünkü ama bazen de filmler de ki gibi işareti takip etmek aslında çok farklı sonuçları olabilir mesela hiç beklemediğiniz bir anda birisi ile karşılaşırsınız aşkı bulursunuz mutlu olursunuz bunun gibi şeyler de olabilir ama ben beklemiyorum işaret
Resim çok iyi fcgcxgf Eğer kafam karışırsa ve bir işaret ararsam fazla alıngan olurum. Çünkü gördüğüm her şeyi buna yorarım. Ama aslında gördüklerim her zaman gördüğüm basit şeylerdir. Böyle zamanlarda da kendimce totem yaparım. Mesela şimdi biri mesaj atarsa bu yapmam gerektiğini gösterir gibi ‽
Algıda seçicilik yapıyoruz bir nevi doğru sjshdh bugün çoğu şeyde düşündüğüm şeye yordum düşüncelerimi sekillendirmeyi
Şekillendirmek için*
Bir şey arayınca da işaret bekleyince öyle oluyor en iyisi boşvermek ve yapmak
🥺🎈
Her yeni gün yeni bir başlangıç, yeni bir işaret demektir. Hâlâ fırsatın var demetir. Geç değil demektir.
"Elinde var iken fırsatı ganimet bil heba olmadan ömr..."
demiş büyükler.
Bir işaret aramıyorum çünkü görmemem için âmâ olmam gerekir.🌺
Hesap mı değiştirdin?
@cyclamenn Haa dedim ben de noldii 😂 tamam tamamm
Köşeme çekilir son zamanlarda olanları yabancı bi gözle izlemeye çalışırım, duygusallıktan cıkamazsam yakın arkadaşlarımdan birine konuyu açar benim görmediğim bir detayı görüyor mu diye anlamaya çalışırım
Dışarıdan yabancı gözle bakmak... Aslında çok doğru. Duygusallıktan ancak o şekilde uzaklaşabilirim. Teşekkür ederim çiçek. 🌸
Hatta şöyle düşünürüm. Ben şu an bunu affediyorum ama bir arkadaşım gelip bu davranışı affettiğini söylese kendisine haksızlık ettiğini söyler miyim? Veya ben birine bu davranışı yapıyorum, bana gelip kendilerine böyle davranıldığını söylediklerinde yapan insanı hatalı bulur muyum? Bazen olayları bizim nezdimizde düşünmeyip değerlendirmek çok daha mantıklı ve objektif kararlar almayı sağlıyor. Rica ederim💖
Çok iyi ya, gerçekten işime yarayacak düşünce bu. 🥺🎈🎈
Cevap
6Cevap
Ben o işareti kendimde buldum. Zor oldu ama sonunda başardım
Belki de en büyük işaret budur. Benim de başarmam gerekiyor. Teşekkür ederim yorumunuz için.
Acele etme mutlaka bulursun
Elbette öyle. Demek istediğim, dışarıda bir işaret aramak yerine kendime dönmek, uzaklarda aramamaktır diye düşündüm.
Öyle zaten. Çoğumuz kendi potansiyelimizin özelliklerimizin farkında bile değiliz. Kendimizden önce başka yerlerde arıyoruz başkasında ya da başka şeylerde sanıyoruz. Tüm gerekli olan kendi içimizde bir yerde uyuyor.
İşaret aramıyorum sanırım gelişine yaşıyorum. Hayat beni savururken ordan oraya güzel anılar, güzel insanlar biriktirmeye çalışıyorum.
Şu an o işareti buldum, selektör çakıldı bende o işaretin doğrultusunda harekete geçtim bakalım..
Bence bir işaret aramamak lazım. Arayınca bulunmuyor gibi geliyor. Direkt işaret aradığın konuya yönelip bol bol çalışma yapman lazım
Aradığım konuda da çalışma yapamam ki sjsjdh neyse teşekkürler çiçeğim 🌸
O zaman o işaret pıt diye en kısa zamanda gelsin 🦄
Hadi inşallah 🥺🎈🎈
Akışına bıraktım yaşıyorum. Zaman geleceği düşünmek için çok kısıtlı.
Öyle yapıyorum aslında da işte...
Bazen öyle yapsakta elde olmayan konular oluyor... Bu yüzden anlıyorum.
🥲💓
Define isaretimi hoslandigin birisinden bir isaretmi soruyu biraz daha acik sorsan
Herhangi bir konuda da olabilir. Düşüncelerim arasında sıkışıp kaldım. Şimdiyi mi yaşamalıyım yoksa geleceği düşünüp şimdiyi yok mu saymaliyim?
Özel mesajım kapalı, evet. Tercih etmiyorum kullanmayı. Teşekkür ederim önerileriniz için. 🙏
Bir kitabın rastgele bir sayfasını açık oradan bir satırı seçip okurum genelde bu kitap kuranı kerim olur bir işarete ihtiyacım olmasa bile bunu yapmayı seviyorum.
Aklım bana her zaman ışık olur
Aslında işaretleri aramaya gerek yok zaman, herkesin yüzünü gösteren en güzel aynadır.
Hiç bir işaret aramıyorum.. Akışına yaşıyorum bu hayatı..
Bi şey aramadan keyif almaya bakmak daha güzel, siz de deneyin.
Valla hayatım akisimdayim hiiccc bir işaret aramıyorum 😀
Aklımı kullanırım, zor değil.
Tesadüfen o bizi bulur bence
Bulmuyorum yok sayıyorum
Bulamam o işareti
Ben hala bulamadım 😔 bulan olursa haber edin
Aynaya bak
bulamam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?