AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
238Cevap
ikizler ya da boğa..
evlerden uzak olsunlar aman.
Akrepler ve aslanlarin attigi trip bir baska cidden
kıskanç akrepler içtiğin suyu kıskanır seni o değil ben serinletmeliydim diye
ikizler ya bir dediği bir dediğini bugün başka yarın başka :)
:D o kadar kötülemeyin bizii
istisnasın o zaman :)
Ben aslanım bana göre en iyileri koç, akrep, en anlaşamadığım da aslan. herkese göre değişir bu.
Aslan candır can siz değerimizi bilememişsiniz laaaa :D:D
Aynen :)
@çokcrazy söyle söyle herkes duysun :)
:)) ben de aslanm sonucta :) aslnlar gibi iste
@çokcrazy Dişi aslan :D aklıma sey geldi neşeli günlerde ziya varya almanyada aslan avına cıkıyor o geldi :D:D
:))
::))))
ikizler bildiğim kadarıyla soylentilere göre ama bende ikizler burcuyum ve herkes benim muhabbetimi seviyor bende anlamadım:)
Ben basagim çok çekilmez oluyorum bazen sanırım başak kadinlarida öyledir :)
inanamıyorum başak? nasıl yani cekilen burc muyuz
Aslinda basak burcu çekilmez degildir cok anlayışlı insanlar. Ama sadece sevgili durumunda cekılmez olurlar o da verdigi degerin guvenin karsılığını ister o kadar ama başaklar candır yaa:))
Biz canız da bizim farkımıza varan yok
ilişkilerde en sadık burctur. Ve unutma başaklar tek eşlidir.
Evet katiliyorum bende bu başak olarak can kısmı :)
Aynen basak burcu kadar sadik hic bir burc yoktur. Kesinlikle:)) biz caniz can:))
Tabi çekilen burcuz. Bir başak olarak bana çevremdekilerin söylediği şu "seninle anlaşamayan birisi zor bulunur"
Ayrıca aldatmak kitabımızda yoktur.
@alışılmadık'a katılıyorum. Kısaca özetlemiş ^_^
Çekemiyorlar biz Başakcanları
Basagin neresi tek esli yaaa :D bende basagmda tek kisi istemem herhalde :ddd
2 günle aslanı kaybetmisim başağım ya. d niye böyle? :D
@alışılmadık. Süpersin beee:) Benden bahsettin sanki:D Başak burcu çok iyi bir burç gerçekten
Başaklar en muhafazakâr burçtur. Bu çok önemli.
bende basagim hani hayirdir gencle
@Nehir61 ve @EhliKeyifBiriSadece tesekurler arkadaslar ama dogrular bunlar inanmayan arkadaslar araştırsın baksın. Her burc kendine göre iyidir tabi ama basaklar bir baska:)))
Tüm başaklar toplandık mı ne :p
yengec seni hayattan soguttur sen sen oldugun kabul etmez onun kölesi olcaksin
Tabii ki de Akrep. Kendimden biliyorum, çok huysuzumdur:')
cenesi dusuk kadinlar burcu , bunun en iyi onelemide odun takliti yapmak :)
Boganin en iyi olduğu kesinde ihtimaller dogrultusunda aslan ve akrep diyorum
İkizler burcuna karşı çok ön yargı var. Bu kadar katı olmayın.
yengeç burcu hatununu hiçbir zaman anlayamadım uranüsçemi konuşuyor plütoncamı düşünüyor nedir :))
Ama sen caba harcamazsan anlayamazsin ki :) yengecler cccekingendir bbenoyleyim beni kimse kolay kkolay tanimaz aamaiyilerdir ttabi kisiye gore degisiyor :)
Yengeç mi O. o senin tanıdıkların tuhaftır
10 yok yalnız :d oğlak dicektim. bir oglak burcu olarak :Dd
ikizler kendi içinde koca bir dünyadır mesela ben :)
ikizler dicem neden dersen aycan ve nurcan çok iyiler:D
iyiydi :D
hiç görmeden koç yazacaktım. tabi ki benim en kötü huylu en çekilmez. her türlü kralız panpalar. #direnkockadini
Kovadan daha başı dik , kendine aşık biri varmıdır. Asi kadın kova. En huysuz kova. İlla çeken biri çıkar bizide
Yani hepsinin bir cekilmez tarafi varmis ankete gore
burçlara göre insan ayırmıyorum
Doğru. Her burcun on biri de bir olmuyor. :)
Bence kova burcu çünkü kova kadınları şüpheci ve kararsızdır. Bu yüzden karşısındaki insanı sorularıyla delirtir ve kıskançlıklarını söylemiyorum bile ama tabiki çekilir yanlarını da siz düşünün artık
mayis dogumlu ikizler ikiyüzlüdür
haziran dogumlu ikizler pamuuuk
ikizler aslan balık ve akrep
Neden akrep ?
Akrep soksun onları e mi :))
Yengeç çok sinsi, cimri.. genelde tanıdıklarım. Ben başak ' a oy verdim çok çekilmezler
Aslan bence bende aslanim ama kotu bir huyum yoktur...
İkizler kadar berbat bir burç görmedim, bunu sanırım terazi ısrarla takip ediyor :)))
Başak ikizler ve yengeç burcu kızları aman aman evlerden ırak olsunlar.
İkizleri sewmeyen ağzının tadını bilmiyodur
Allah Allah kim demiş onu? Neye dayanarak söylemiş?
Saçmalık bu şekilde insanlara ön yargı kazandırıyorsunuz ne demek evlerden ırak falan
Size ne l*n benim fikrim bu alla alla soru soruyorlar kafamıza göre cevap veriyoruz. İsteyen istediğini söyler hayret bişi
Hepsinden birer tane alıyım :D kötülüğün dibine görmek istiyorum
ben ikizler burcuyum ama çekilmez biri değilim ki gayet anlayışlıyım yani öyle derler
bir kaç koç kızı tanıdım sinsiliğini sevmiyorum umarım hepsi öyle değildir :d
Balık bence. Bazen ben bile kendimi cekemiyorum. S. ss
Balık çok fedakar ama sağı solu belli olmuyor
Bir ikizler burcu olarak kötü huylara sahip oldugumun farkındayım. Yani ikizler.
Ama niye herkes akrep demis hiçte bile bence yay :D
Ben balik burcuyum cekilmez, mizmiz sulu goz hayalperest ;) o yuzden balik burcu diyorum
Ünlü astrolog @Jagerrmen seni sahneye davet ediyorum ^^.
okadarda değil kanka:) bu soru olmamış bence her bir burca göre bu sıralama değişkenlik gösterecektir.. kime göre çekilmez neye göre çekilmez diye sorası geliyor insanın :)
Engin bilgilerinizle bizi bir kez daha aydınlattınız sevgili @Jagerrmen
Soran bayan olmamış bu soru.. zabıta gelmeden kaldır bu soruyu ^^
sadece ikizleri biliyorum oda bana yeter, ondan daha kötüsüde olamaz heralde, varsa bile onları düşünemiyorum
Neden kotu dedin ki ikizlere
bir yılda on yıl yaşlandığımı bilirim, ben çok çektim o yüzden
Terazi biraz dengesiz :))
Hiç de katılmıyorum
Bence öyle
@tsdmrfry
12, 5, 11, 8, 2, 4, 1, 3, 9, 7, 6, 10
İyiden mi başladın kötüden mi?
kötü huyludan
Şaşırtıcı :)
neden :)
Farklı sanıyordum :)
Kadınlarla. kızlarla aram yoktur bilemeyeceğim..
Yengeç im ruh yapım değişken ama ikizleri pek sevmem
cogu ikizler demis ben naptim sicacik evimde yorgana sarilip tv izlemekten baska :/
istediğini yapmadıktan sonra bütün kadın burçları çekilmez oluyo
Burçlara göre erkek veya kadın ayrımı yapmıyorum...
Ikizler burcundan iki insan tanidim ikisinden de nefret ettim :)
kendimi huysuz ve çekilmez bulduğum için kendi burcumu seçiyorum yani aslan.
ben ikizler burcuyum ve ikizler burcu olan bayanlar harici bütün bayanlar çekilmez :D
İkizler dayanışması dostum :D
aynen yasasın ıkızler burcuna sahıp ınsanlar :)
akrep ama suyuna gidince iyidir sevdi mi tam ever ;)
Oha herkes ikizler demis ben bir koc olarak ikizleri cok seviyodum ya neden oyle dediniz shshgsh
5 numara aslan.. bide yükselenide aslan olup duble yapanlar var bunun üstüne tanımam kimseyi...
Benimde sevgilim ikizler neden böyle diyodum herkezde ikizler demis var bisey belli :)
Ikizler cift karakter :) Allah sabir versin :)
bende ikizler burcu erkeğiyim nedense herkes ikizler dendiğinde burun kıvırıyor çünkü herkes zahmetsiz dümdüz cetvel gibi hatun veya erkek arıyor aman beni uğraştırmasın keşfedilir olsun filan diyor ikizler her kadının ya da erkeğin kaldıracağı bir burç değildir başına buyruktur özgürlüğüne düşkündür gem vurulamaz bir yapıya sahiptir o sebeple herkes bu burcu haketmez hak edemez hakedenler sadece keyfini sürer çünkü ikizler burcu bambaşkadır elindekinin kıymetini bil dostum burun kıvıranlarıda çok kafaya takma onlar kendilerini uğraştırmayan düz adamlardan ya da kadınlara layıklar ;)
Su zamana kadar 2 sene dayandim seviyorumda ama cok Nazlı tripli bende anlamiyorum çocuk desen değil 20 yaşına geldik dediğin gibi ugrastiriyor baya
Ne saçmasınız ya burclara inanan açık ve net maldır :D
Begenen benimfshdj
Ikizler... Eşimin burcu. Benimki de başak çok kızdırıyo yaa :/
en iyisi ikizler. tek geçerim
Aferin :))
En kötü bayan burcu boğa dır her kendı dedıklerı olsun ıster ve sureklı hakimiyeti kende elınde tutmaya calısırlar
Aslan burcu. Hepsi küçük dağları kendi yarattı sanıyor.
Aslan burcuyum akrep ve boğa uzak dursunn evlerden ırak hele akrep öyle dengesiz ne yapmak istedigini bilmiyen saçna bir burc yoktur
Aslan burcu hiç çekilmiyor anlasamıyorum oldururum falan manyaam
ikizler ve oğlak biri iyi yüzlü biri cimri