İnsan hayatını ve hayallerini ertelemenin acısını nasıl oluyor da en az, en yüzeyde hissediyor?

#selamgençlik 🍀🍀

🍎 #Kişilik #Karakter Bir gün daha geçti ömürlerimizden. Yine pek çok hayalimizi taksite böldük, erteledik, belki de kalbimize gömdük. Yine pek çoğumuz kendi zevkü sefasında aynen devam! Bu konu nasıl oluyor da acısını pek duyumsamıyoruz, size göre?🍎

#tubasueda 🍀🍀
İnsan hayatını ve hayallerini ertelemenin acısını nasıl oluyor da en az, en yüzeyde hissediyor?
İnsan hayatını ve hayallerini ertelemenin acısını nasıl oluyor da en az, en yüzeyde hissediyor?
Cevapla