Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben mutlu olmak için hem amaç hem de bir kişiye bağlıyım oda sevdiğim kadın olur sadece sevdiğim kadını bulmak da benim amacım zaten. çünkü insan hayatı boyun amaç olmadan yaşayamaz yaşasa bile mutlu olamaz hiç bir şekilde. çünkü boş gelir her şey beklediği ya da istediği bir şey olmalı insanın mesela aşkı bulduktan sonra da yeni amacını o aşkı kaybetmemek ve sürdürmek olur bu da böyle gider
Bu konu üzerine düşüncem olmadı ama galiba amaç hepsinden daha büyük olur diye düşünüyorum, insanlara bağlanırsan hayal kırıklığına uğrarsın, eşyaya falan bağlanmakta bana göre saçma olabilir, dediğim gibi amaç hepsinden daha büyük yani. Bilemiyorum tam anlamıyla cevabı net değil yalnız 😞
Mutlu olmaktan kasıt bakış açısıyla ölçülüdür örneğin; Araba alırsın mutlu olursun vs ama benim mutlu olmak anlayışım sağlıklı biri olmak mesela mal, mülk gelip geçici sevdiğin insan terk eder yerine başka birisi gelir ama sağlık olmayınca hiç bir şey eskisi gibi olmuyor.