Bir insana fazla değer verince neden kenndini bişe sanarlar. ya kötü bişeymi bu değer verme olayı. :(?

Değer veriyorum karşımdaki değişiyo değer vermiyorum ben kötü oluyorum yok yani ben hala bunu çözmüş değilim. bir bu konuda yorum yaparmısınız bana.
Bir insana fazla değer verince neden kenndini bişe sanarlar. ya kötü bişeymi bu değer verme olayı. :(?
Cevapla