Yarın 31 yaşına giriyorum. Yolun yarısını geçiyorum ve kötü bir his gibi geliyor, ne olacak böyle?

Her yaşın ayrı bir güzelliği var tabi ama keşke 23-24 yaşlarımda olsaydım.

Yarın 31 yaşına giriyorum. Yolun yarısını geçiyorum ve kötü bir his gibi geliyor, ne olacak böyle?
Cevapla