İçine kapanık olmak fazla konuşmamak kötü bisey mi?

Ben öyleyim herkesle uzun uzun sohbetler etmem az ve özdür konuştugum insanlar ama çevremde ben böyleyim diye farklı algı içine giren insanlar var iğneleyici konuşan işte sessiz insan ezilir söyle böyle beni ezik gibi gören insanlar var bu durum çok canımı sıkıyor benim

İçine kapanık olmak fazla konuşmamak kötü bisey mi?
Cevapla