
Sohbet ederken kısıtlanmak konuşma isteğinizi bozuyor mu?

Sohbet ederken kısıtlanmak konuşma isteğinizi bozuyor mu?
Evet, bozar. Çünkü sohbet dediğin şey rahatlık ister. Sürekli kendini kısıtlayarak konuşunca ne doğallık kalır ne de samimiyet. Saygı ayrı ama gereksiz kısıtlama sohbetin tadını kaçırır.
Bence evet bozuyor, insan rahat konuşamayınca sürekli kendini filtreliyor, o da sohbetin doğallığını öldürüyor. bi yerden sonra konuşasın gelmiyor zaten.
erkekler kısıtlanmaya gelmez
Beni inanılmaz soğutuyor 🙃 Konuşurken sürekli “onu deme, böyle söyleme, sus biraz” tarzı kısıtlamalar varsa, orada artık gerçek bir sohbet yok, denetim var. İnsanın kendini ifade edemediği yerde sesi de içe kapanıyor. Sınır başka, kontrol başka; saygılı olduğum sürece nasıl istersem öyle konuşmak isterim 💬🔥
Cevap
4Cevap
bozar evet
Yanı konununun dışına cıkmayayım dıye kasıyor ınsan
Konuşma hvesimi kırar
Asla bozmaz :)
Ne konuda kısıtlandığıma bağlı.
Fazlasıyla konuşma biter
Bozar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?