Dışarıdan görünmeyen bir fırtına kopar içinde, kimsenin hissetmediği..


Her insan için farklıdır içinde ki fırtına.. Kini içinde kıyamet koparda belli etmez dışarı kan üçer kızılcık şerbeti diye.. Kimi en ufak Meltem de bile dışarıya estirir fırtına misali.. Bende içinde kıyamet kopsa dışarıya meltem olarak yansıtırım anlayan anlar insan ise
🙏🙏
Çokça fırtına esti gönlümde. Ama birçoğunu göstermedim, gizledim. Anlaşılmamak duygusunun verdiği hisle boğuşmak daha da zor geldiği için sustum.
O kadar doğru ki..
Seçiminiz için teşekkür ederim 🌸
Rica ederim 😌
Cevap
8Cevap
Fırtınam hissedilir derecede olur genelde.. İlk zamanlar gök gürültülü, sağamak yağışlı olur sonra parçalı bulutlu..
🙏
Katılıyorum
Fırtınalar dindi. Ama her yeni fırtına bir öncekinden ağırdı. HER DİP YENI BIR ZİRVE BAŞLANGICINDA UFAK BIR ADIM OLSUN HEPİMİZİN HAYATINDA
Olsun bakalım..
Sıyırmam gereken çoğu konuyu sepetledim bi yerlere ama sıkıntı yok iyiyim
Sevindim..
Çok savaştım , çok yoruldum , sakin bi liman gerek dinlenilebilecek...
O sakin limana bir an önce demir atman dileğiyle..
Önce bulmam gerek , umarım...
Sayısını unuttuğum kadar
ALLAH
Bilir Tatlım 💛💜
Bitmedi. Bitmediği de biliniyor zaten. Böyle yapmasa olmaz mı?
Bir çok savaş verdim kendi içimde..
satıyorum 1-2 -5-6 falan vardır kanımca
Sayısız fırtına sakince eser biter insan hayatında
harabeye döndük mk
Asırı cookkk
Çoooook
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?