24 yaşındayım yaşlı hissediyorum yorgun hayattan bıkmış hale geldim insanlara bakıyorum herkes mutlu gözüm yok şükür ama bende mi sorun var gelecek kaygısı yaşıyorum bir yandan

24 yaşındayım yaşlı hissediyorum yorgun hayattan bıkmış hale geldim insanlara bakıyorum herkes mutlu gözüm yok şükür ama bende mi sorun var gelecek kaygısı yaşıyorum bir yandan

Herkes de çok mutlu değil, emin olabilirsin buna. Gösterdikleri ve yaşadıkları hayatlar bambaşka insanların. Genelleme değil ama ekserisinde durum bu. Hayatta herkesin kendine göre zorlukları var ve herkesin yükü kendine ağır. Küçümsemiyor kimse senin bu hissettiğin duyguları da. Lakin bunun sebebi ne? Neden böyle düşünüyorsun? Sadece insanların mutlu olması bunu tetikliyor, yoksa başka faktörlerden mi kaynaklı? Aile eğitim hayatı, kariyer, özel hayat?
İnsanlara bakıyorum demişsiniz nereden bakıyorsunuz?
Sosyal ağlardan ya da dışardan emin olun herkes o kadar mutlu değil elbette canını sıkan şeyleri herkes yaşıyor ama iyi direnç göstermek lazım.
Evet, bazı dönemlerde olur öyle normaldir. İnsan kendini yaşlı hissedebilir canın sıkılmıştır pozitif düşünmeye çalış ne olursa olsun hayat yaşamaya değer gez dolaş etrafındaki güzelliklerin tadını çıkar hayat mutsuz yaşamak için çok kısa. Gelecek kaygısı insanı yiyip bitiriyor gerçekten şu şartlar altında akışına bırakmak en iyisi.
Bence herkes mutlu görünmeye çalışıyor, gerçek anlamda mutlu insan sayısı çok azdır onları da görünce depresifleşmekten ziyade sen de mutlu oluyorsun.
Elimizdekilerden keyif almayı öğrenicez bi şekilde
Cevap
67Cevap
Seninde mutlu olduğun yanların vardır gadası
30 yaşından sonra bu soruyu birdaha düşün bence..
Ve şu an ki yaşının tadını çıkar.
Eğer yaptığın hiç birsey den mutlu değilsen ve hoşuna gitmiyorsa ozaman olduğun ortamı değiş negatif enerji veren her şey ve herkesten uzak durmak en iyisi bence 🤷♀️
Bu cok karisik bir durum ya ama genelde bu yaslarda kiz erkek herkes ayni bende 26 yasindayim yillardir ayni sey bendede var ama benim dusuncem artik yalnızlik cok canimizi * yani yalnizlikdan kastim illede sevgili değil hayat monoton Şu an bizler icin erkeklerin cogu kalk ise git eve gel cogu kizinda oyle arkadas ortamin varsa bile hep ayni seyler
Aslında kimse mutlu değil sosyal medya üzerinden mutlu görünüyorlar, o yüzden kendini bu kadar sıkma her şey olacağına varıyor, senden daha kötü durumda olan hasta olan engelli olan hastaneden çıkamayan insanları unutma
Tabi kesin spor yok açıp bir kitap okuyayım yok kendini bişeylerde geliştirme yok hayat gayen yok gayet normal böyle düşünmen o yüzden.
Sesli güldüm okuyunca. Kendime ait küçük'te olsa kütüphanem var düzenli spor yapıyorum hayat gayem var gayesi hedefi olmayan insan boşuna yaşıyor arabam var geziyorum fırsat buldukça
Benimde 10 tane lüks villam 5 spor 4 jeebim olmak üzere 9 aracım var yersen
Niye bu kadar ön yargınız var Allah kalp güzelliği nasip etsin size
Ne tatlı birisin sen SORAN
şey diyorsun allah kalp güzelliği versin bu ne güzel bir dua
Verdiğin izlenime göre her şey yolunda hayatında eğer öyleyse belkide ulaşılmaz olduğun içindir ben bu duygunun yalnızlıktan olduğunu düşünüyorum
Allah sizin kalbinize de inşirah ferahlığı versin inşallah bunu okuyun bol bol. Kâle rabbişrah lî sadrî. Ve yessir lî emrî. Vahlul ukdeten min lisânî.
Nası bi muhabbet dönüyor lan burada, manyak oldum okurken 😅
@_Steampunker_ kadın milleti bir şekilde kendini haklı cıkarmaya calısıyor işte her daim yüzsüzler.
Bende 24 yasındayım. Şu an 2. Universiteye hazirlandigim icin benimde böyle. Ancak sizlere tavsiyem, arada hir de olsa bi dişari çıkın sahile kafa dinlemeye. Kafeye gidin arkadaşlarinizla veyahut haftada bir sinema yapabilirsiniz. Bu size iyi gelecek. Mesela çok duygusal melankolik şarkı ve dizi/filmlerden uzak durabilirsiniz.
İnsanlara instagram dan bakıyorsan insanların mutlu gözükmesi normal. Sosyal medyada insanların kendini mutlu göstermesine ördek sendromu deniyo..
Kim mutlu ah güzel kardeşim.. Sen öyle baktığın içindir. Herkesin ne kadar dertleri var bir bilsen.. Sen gir bak bir içlerine kaldıramazsın
Bence kimse mutlu değil herkesin kendine göre bir sorunları var. Bunun için psikolog desteği alabilirsin. İntihar çözüm değil.
Herkesin sorunları dertleri vardır bazıları mutsuz da olsa mutluyum gibi davranır sende öyle yapmayı dene
Nasıl hissetmek istersen öyle hissedersin. Kendi kendine kuruntu yaptığın sürece, bu durum seni rahatsız edecektir. Fazla düşünme her şeyi.
Evvela herkes mutlu değil bunu not düşelim ☺️dünün/bugünün ve yarının sahibi Allah. Üzerine düşeni yap, taktiri O'na bırak gelecek ile ilgili.
Sporla geçer kalp böbrek mide koordinasyonu bozukluğu yüzünden oluyor en azından ip atlayın düzelir biraz.
Ben 20 yaşında öyle hissediyorum. Yapıyla alakalı sanırım uyuşuk modum düşük geziyorum genelde
Aynıyız. Bence bizim gibiler azımsanacak kadar değil.
Karamsarsin muhtemelen, hayata olumlu bak yoksa bir aktivite edin bir kurs veya spor kaydi gibi ya da depresyonda olabilirsin..
Öneriniz için teşekkür ederim. biri soruda cevap yazmış ona da yazdım beyefendi inanmamış düzenli kitap okuyan biriyim kendime ait küçük bir kütüphanem var haftada 3 gün spora gidiyorum tatlı bir arabam var ama yine de içinde yaşama hevesi yok çok yıprandım yoruldum babamın ölümü etkiledi çocukken bir günde büyüdüm
Lustral kullanabilirsin
Sen de ben de on da herkes de ülke de sorun toplumumuzda
Benimde böyle ve bir çok kişininde böyle oluyor
Bende öyleyim 24 yıldır sevmedim sevilmedim.
Paranoid yoksa yaşlısın tabi. 25 özeti paran varsa her yaşta 19sun yoksa moruk olmuşsundur artik
Gelecek kaygısı İş Eş Kaygısı Bende De var Bulunca kaygılarım biter İnşaAllah🤲
Ben hayatı akışına bırakamıyorum denedim olmadı en sonda 8 ay önce mutlu olmuştum.
Türkiye'deki bütün gençler gelecek kaygısı yaşıyor neredeyse.
Hayır değil. Aslında kimse mutlu da değil sadece dışarıda öyle görünmeye çalışıyor insanlar
yanlış düşünüyorsun herkes mutlu değil sen öyle sanıyorsun
Sevgi eksikliği vardır sana hayati değerli hissettircek biri yoktur belki hayatinda
Deniz gibidir Hayat bazen dalgalanır bazen durulur her zaman aynı olmaz ve ne kadar dibe vurursan o kadar çok tecrübe kazanırsın dedim ya Deniz gibidir hayat
Sende hiçbir hedefine bir çeşit imkansizliktan dolayı ulaşamamış ve bir çok şeyi içine atmış boşa kürek çekip cabalamis durmus caninkani para etmez insanlarla yüz göz olmuşsun tıpkı ben gibi bende öyleyim üzülme
Resmen beni anlatmışsın. Ben de aynı durumdayım. Ne maddi durumum var ne ruh halim iyi. İçim geçti bu yaşta. Sürekli kafama da kuruyorum.
Bence hayatla ilgili kaygınız olmasın hayat şartları zor ve yorucu olduğu için insanlar mutlu olmuyor Herkesin hayatı çalışmakla geçtiği için sosyal hayata zaman olmuyor o yüzden zamanınızı iyi insanlarla geçirmeye bakın
Bu senin ile ilgili değil ki tüm dünya yasli hissediyor ülkenin psikolojisi bozuk
ben de öyleyim hadi arkadas olalım belki birbirimizin hayatına bi dokunusumuz olur jfhk
Bende 25 ı'm ama çok genç hissediyorum yanına benim gibi 190 kalıplı erkek yakışır sen güzelsin fiziğin genç ama beynin şimdiden yaşlanmaya başlamış
Arada olur hatta bazen dönem bile olabiliyor böyle duygular ama bil ki geçiçi
Yaşıtlarım gibi değilim dünyada sahip olduğumuz her şey emanet bize mülkün sahibi ancak Allah'tır çevrem kalabalık ama o kalabalığın içinde yapayalnızım kimse sesimi duymuyor karanlık kuyunun dibindeyim
İstersen arkadaş olabiliriz emin ol en iyi seni ben anlarım aynı dertlerden müzdaribim diyebilirim ://
Valla, herkes farklı bende yıllanmış sarap gibiyim yaşlandıkça karizma oluyorum
Şu anda gelen hastalarımın %90'ı aynı şikayette..
19 um genciz çıtırızz
E biz ölelim o zaman bi zahmet 😳
Yok be kardeş bakma herkes mutlu falan değil
Sosyal medyada herkes mutlu
ben yaşlı hissediyorum ruhen ama
Sen baya tükenmiş sin
görselde ki gibi bi pozum vardı
Bende 26 da öyle hissediyorum
30 bile genç sayılıyor artık saçmalamayın ya.
24 Yaşlısa biz neyiz
Viski fazla içme aşırı kaçırınca bunaltiyor adamı
Kitap oku sorun sende
Hepimiz yaşlanıyoruz be anacım
Bize öyle geliyor. Aslında biz daha şanslıyız
E bu açıdan bakarsan evet sende
Bende öyle 27 yaşındayım ama okul hayat iş derken yaşlı hissediyorum kendimi
Yaşlımı ne alaka yaşlı dediğin 45 filan
Yaşlandık yav bu yaşta 😏
O yaşlarda oluyor olgunluğa geçiş evresi
Bunlar hep aşınınn etkileri
E biz ölelim ozaman.😂
Naptııın be yaaa. Havalardandır o
Mezara girecek gibiym her an
asıkmıydın sen ona?
Kime
hep bırseylerı bekler ve korkuların fazla mıdır?
Tükenmişlik sendromu olabilir sende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?