24 yaşındayım kendimi yaşlı hissediyorum, insanlara bakıyorum herkes mutlu. Sorun bende mi?

24 yaşındayım yaşlı hissediyorum yorgun hayattan bıkmış hale geldim insanlara bakıyorum herkes mutlu gözüm yok şükür ama bende mi sorun var gelecek kaygısı yaşıyorum bir yandan

24 yaşındayım kendimi yaşlı hissediyorum, insanlara bakıyorum herkes mutlu. Sorun bende mi?
24 yaşındayım kendimi yaşlı hissediyorum, insanlara bakıyorum herkes mutlu. Sorun bende mi?
Cevapla