26 yaşındayım ve mutlu falan değilim çok yaşlı hissediyorum ağlamak istiyorum bir ben mi böyleyim?

Cıvıl cıvıl olmam gerekmiyor muydu

26 yaşındayım ve mutlu falan değilim çok yaşlı hissediyorum ağlamak istiyorum bir ben mi böyleyim?
Cevapla