Genellikle kendi aralarında en çok eğlenen erkekler midir kadınlar mı?
Genellikle kendi aralarında en çok eğlenen erkekler midir kadınlar mı?
Bunlari biliyorum ya, komik videoları var gerçekten. 😂
Bence erkekler kesinlikle. Çoğu kız ortamında sıkılır insan, muhabbetler de belli. Fakat ben varsam o ortamda başka tabii, kafa dengi insanlar olursa kız ortamı da baya güzel olur. 😄
Ağdalı video çok iyiydi 😃😃
😂😂 komikler ya
Kızların eğlence anlayışından bir şey yok ki. Ya makyaj yaparlar ya modadan konuşurlar ya kahve içip dedikodu yaparlar ya da avm gezerler.
Erkeklerin belli bir yaşlara kadar baya eğlenceli geçer tabi. Ortamda bulunan kişilerin kafa yapısı ve eğlence anlayışıylada değişebilir.
Ben bu kişiye göre değişir yani bazen kadınlar bazen de erkekler eğleniyor diyebilirim :) ama bence kafa dengi olanlar ya da iyi bir arkadaş grubu olanlar çok daha iyi eğleniyor diyebilirim ben benim de arkadaş çevrem olsa kim olduğu bakmadan eğlenceli şeyler yapardık :D
Erkekler harbiden böyleyse çok kafa dengiler. Ama kızların eğlencesi de bir başka şimdi. Özellikle yastık savaşı, pijama partisi ve konser vermeler falan iki cins de ayrı güzel tadını çıkarıyor bence
Cevap
17Cevap
Ya buda sorumu erkekler siz zannediorsunuz ki rakı futbol ya da seks ibaret la bizim yaptıklarımız yapacaklarımızın teminatı gibidir yapmadınız bok kalmazdı sen ne Dion bı kere iddaaa yüzünden 2 katta tırmandım balkondaki kadın donunu aldiydim 🤣🤣
Toplum bu konuda erkekleri destekler durumda.
Ama mümkün olsa kadınlar fark atar bu konuda.
Bu kadın erkek değil kişinin kendi ruhuyla alakalı
erkekler daha sık görüşür amaaa kadınlar daha çok eğlenir 😃
Kadınlar her zaman yaratıcılık o konusunda bizden iyi yapıyorlar
Erkeklerdir. Kadınlar birbirinin kuyusunu kazmakla meşgul oluyor genelde.
Eğlence anlayışlarına göre bence, kendi aralarında eğlenen kadınlar ve erkekler var
Erkekler daha çok eğlenir. Kadınların eğlencesi dedikoduyla başlar, kıskançlıkla biter. :D
Erkekler daha çok eğleniyor ya çünkü kompleksleri yok çoğunun
Erkekler ama böyle değil..
Nasıl 🤔
Kadınların kıskançlıktan dedikodudan başka yaptığı bişey yok.
Tabiki erkekler bizde ne eğlenceler var bi görsen xD
Kadınlardır heralde 🤣🤣
Erkeklerin konuları belli
Erkekler gibi
Kadınlar diyeyim :)
bence erkekler
biz..
Bence kadinlardir
Erkekler.
Erkeklerdir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?