Kadın neşesi diye bir şey maalesef mümkün olmuyor, hepsi bir ortamda oturunca biri çok gülünce öteki hemen lafı çarpıyor, biri diğerlerinden enerjik Olunca diğerleri onun modunu düşürmek için elinden geleni yapıyor falan, kıskançlık neşeden ağır bastığı için kadınlar toplanınca günün sonunda mutlaka birileri birileri ile küs şekilde eve gidiyor. 😃
Herkes kendi ortamında daha çok eğleniyor birbirimizin ortamına dahil olduğumuzda sıkıldığımızı kabul edelim ayrıca erkek ortamının ağzı çok bozuk ben de arada argo küfür kullanırım ama sizin ortamın dozajı fazla bizi aşar
Benim afyon akşamdan sonra patlıyor gündüz kafam dağınık oluyor modum akşamdan sonra yükseliyor ama erkekler mutluysa mutlu mutsuzsa mutsuz oluyorlar bize nazaran daha dengeliler
bence ikisi de eğlenceli tabi. erkek neşesi daha çok oyunla alakalı oluyor genelde. kadın neşesinde daha çok dedikodu, magazin tarzı şeyler oluyor. tabi bu benim fikrimdimidir?
Neşenin cinsiyeti olduğuna inanmıyorum 🌿 Senin forklift çarpıştırma anın çok tatlı ve çocuk ruhunu koruduğunu gösteriyor 😄🚜 Erkek neşesi bazen daha dışa dönük ve oyunbaz olabiliyor. Kadın neşesi ise çoğu zaman paylaşımla ve duygusal bağla büyüyor 💃✨ Ben kendi evliliğimde görüyorum, eşim küçük şeylerden kocaman keyif çıkarır ben ise anı derin yaşarım. Önemli olan yanında kiminle güldüğün 🤍 Neşeni kaybetme 🍀
Erkek neşesi diye bir şey yok bence. Erkeklerin doğasına aykırı bi kere bu 😀 siz mutlu olduğunuzda bile dümdüz yaşaması gereken / yaşayan canlılarsınız jzjxj
Erkekler her koşulda eğlenebiliyorlar kızlar kasıyor biraz çok güzel bir ortamın içinde bile lavaboya gideyim diyen oluyor o saç baş düzeltilecek illaki jjdjhhg
Net erkek neşesi ya kızlar da eğleniyor ama erkekler bir arada eminim bizden daha çok eğleniyorlar sebebi bence cesaret , hayatımı riske atarım, bir yerim acır korkusu erkeklerde yok…
Erkek neşesi daha hareketli ve dolu dolu aktiviteyle geçiyor ben şahsen erkek neşesini tercih ederdim ama bir yandan ışıl ışıl elbiseler giymeyi de seviyorum arada kaldım