Çok çirkinim artık yaşamak istemiyorum dün sabaha Kadar ağladım artık gerçekten tükendim bu hayat böyle biter mi yardım edin?

Ben gerçekten bıktım yok böyle yaşanmıyor bu çirkinlikle yüzüm büyük burnum büyük elmacık kemiğim yok. Belim kalın dişlerim çok kötü daha hangi birini sayayım ki. Valla böyle hayat geçmiyor ben çirkin olmak istemezdim ki doğarken bana katalog vermediler. Ama niye bu insanlar hep çirkinliğim yüzünden önyargılılar? Yaşım daha 18. Ve hayata küstüm bu yüzden...
Çok çirkinim artık yaşamak istemiyorum dün sabaha Kadar ağladım artık gerçekten tükendim bu hayat böyle biter mi yardım edin?
Cevapla