Kalabalıklar içinde tek olan sessiz çoğunluk burada mi❓

Dun, simdi , yarin ve her zaman
Bazen
Öyle hislerim olmadı
Kuru kalabalık var etrafımda sadec
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Evet o yüzden KS deyim zaten:)
En iyi görüş bildirimi gelsin sana senin yorumu seçeceğim kendini yalnız hissetmemen için. Seni cok iyi anlıyorum gerçekten 🙃😊
You're welcome 🙃
Cevap
5Cevap
Evet her gün yalnızım
Ara ara hissediyorum. O anlarda da hayatı sorgularım. Kendimi bazı arkadaşlarımın yanına ait olmadığımı düşünmek gibi.
Dogru. Peki hiç kendinden uzaklaşmak istediğin hissi doldu mu? Ben bile kendimi anlamıyor tanımıyorum gibi
Daha çok kendime yaklaştırır 😊Doğru arkadaş seçimi, iç huzur gibi
Dogru arkadas... bazen doğru sandığın kişi sonra yanlış da çıkıyor ama olsun sonuçta yaşattıkları yanına kar kalır 😊
Etme bulma dünyası değil mi? Onları Allah'a havale ettim ve böyle daha güzel 😊😊
Tam yerine göndermişsin 👍🤣 saat geç oldu ben müsaadenizle isterim. Tekrar başka bir pay altinda görüşme dileğiyle. Iyi geceler sweet dream 😊
Tabi ki. İnşallah. Buanes noches Amigo 😊
Gracias Amiga🤣
De nada Amigo 😊
Hola la la
Oldu çok oldu anlaşılmadığın heryerde yalnızsın
Basklarindan uzaklaşırken kendisiyle baş başa kalıyor insan
İç sesi daha gür çıkıyor o zaman oda kötü
Ve yavaş yavaş iç sesi diş sese vurur beyin hasar görür ruh yaralanır ve akil terk eder gider.
Öldürdün yaa naptin
Ne sandin🙃
Arada arkadaşların içindeyken bile olabiliyo bazen. Ama genelde pek öyle düşüncem olmaz.
Sağlıklı senin durumun bence
Asıl yalnızlık; Allah'ın seninle olduğunu unutmaktır.
Amenna. Öyledir elbette. Ama insan da fiziksel yalnızlık hissedebilir sonucta
Haklısın ama beyne ruha laf anlatmak zor. Ve kaldı ki insan sosyal bir varlık yaratılışı gereği
Amin🤲
Yıllardır öyleyim, alıştığım için dokunmuyor.
cut.
Hayır aslında sevgilimden başka kimsem yok ama böyle hissedecek duygulara girmem
Girmezsin hiç umarım
İnsan kesinlikle bağışıklık kazanıyor bu yüzden sanmıyorum gireceğimi 😌
Umarım bağışıklığın kuvvetlidir 😊
Fazlasıyla oldu diyebilirim.
Bendensin...
tabii ki oldu kimin olmaz ki
Evet haklısın ama surekli hissetmenin tarif yok galiba. Çünkü tarif edeceğin belki kimse yok etrafında
Çoğu zaman yalnız hissederim
Bu aralar evet hissediyorum
Böyle olmayan erkek mi var ki.
Arıyoruz 😄
oluyor zaman zaman
Zaman zaman ise yine iyi bence
Bazı zamanlar
oldu
Çoook
Evet oldu
Evet:((
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar