Selâmlar!!
Şu zamana kadar yaptığınız neler varsa, iyi ki yapmışım mı diyorsunuz yoksa pişmanlık mı duyuyorsunuz...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Şu zamana kadar yaptığınız neler varsa, iyi ki yapmışım mı diyorsunuz yoksa pişmanlık mı duyuyorsunuz...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Ben bu zamana kadar yaptığım her şey için iyi ki yaptım diyorum zaten. yani verdiğim her kararın zaten sonuna kadar arkasındayım ben her zaman için. bazen hatta yapmadıklarım için de pişman oluyorum. ama yaptığım şeyler için asla pişman olmam bu da kendimi sevmek doğru kararlar vermek iyi olmak ya da herkese hak ettiği gibi davranmak yani kısaca karakter özelliklerim için derim
İyi veya kötü bir şekilde yaptık, ettik, yaşadık, oldu, bitti. Demek ki olması gerekiyormuş, yaşanması gerekiyormuş. Bu nedenle keşke demek yerine iyi ki demeyi tercih ediyorum. Geçmişin pişmanlıklarına keşke diyerek yaşamak insanı üzmekten başka bir işe yaramaz ve ben kendimi üzmek istemiyorum. Bu nedenle her şey için iyi ki diyorum...
Burnundan gelmez inş.😄
Ağzımdan gelmesinden iyidir. Amin diyelim 😂
3 gün önce Bi'bot un bu görüşü EİC seçeceğini söylemiştim diye hatırlıyorum : ))
Birine ne yaptıysam iyi ki yapmışım diyorum.. Çünkü insani ilişkilerimde haklıyı da haksızı da biliyor, ona göre davranıyorum..
Konu ve karar bakımından pişman olduğum şeyler var elbette..
Hayatta artık keşkelere yer vermiyorum olması gerekti yaşanması gerekti yaşandi ve bundan ne anladım diyorum.. iyi ki yaptığım dediklerim daha fazladir muhtemelen çünkü bu benim ben böyleyim iyiyim ve yapıyorum herkes hak ettiğini alıyor bu da benim onlara hediyem işte ordan kendilerine pay çıkarıyorlar. bu da bana kâfi :)
Cevap
16Cevap
Önceden "keşke" lafını çok kullanırdım. Ama zaman geçtikçe bazı şeyleri çok daha iyi anlayıp farkına varıyorsu. O yüzden "keşke" yerine "iyi ki yapmışım" diyorum.
Yaptıklarımdan pişman değilim, aklım hala yapmadıklarımda.. Keyifli günler..
Ben kimseye kolay kolay bir şey yapmam yaptıysamda dibine kadar hak etmiştir 😅 o yüzden hiç pişmanlık da duymam
O kadar...😄
hayatımda artık geçmişe yer vermiyorum " keşke " kelimesini de geri de bıraktım şimdi ise önüme bakıyorum.
Kalp kırmayı sevmiyorum. Bi tek kalp kırınca pişman olurum. Ama başka ne yapmışsam iyi ki yapmışım. Aklım hala yapamadıklarımda.. 😀
Aleyküm selam. Her davranışıma iyi ki diyebilmem mümkün değil. Ama çoğu hareketim için iyi ki diyebilirim
Yaptıklarım icin evet.. canimı yakan yapmadiklarım icindir ki.. hsr zaman en iyisini yapmaya çaliştığımı duşünerek onu da dert etmem.
İyi şeyler güzel şeyler olmuşsa hayatımda iyi ki yapmışım derim..
Olan olmuş napim ❓️
Diyorum tabii
İyisiyle kötüsüyle ben yaptım. Büyüdüm akıllandım. Olgunlaştım.
Yaptığım hiç bir şeyden pişman değilim aklım yapamadıklarımda
Evet rahatlıkla diyebilirim. Kötü sonucu olanlar da oldu ama tecrübe edindim işte
Bir yatırım yaptım. İyiki yapmışım dedim. Aldığım en doğru kararlardan biri oldu
Hem pişman olduğum şeyler hem de yapıp iyi ki yapmışım dediğim şeyler oldu
Kamu kurumunda çalışıp oradan emekli olduğum için memnunum.
Hemen hemen iyi ki yapmışım diyiyorum. Nasıl olsa dünyaya bir kere geliyoruz. Aldığım kararlardan memnunum.
Ben yapmışsam iyi ki yapmışımdır, yaptığım bir şey kötü olamaz
Yaşadığım her an için öyle diyorum.
Yoksa eksik kalırdım.
Ne hayata nede yaşayamadıklarıma pisman olucak kadar aciz deilim...
Dediğim oldu, zira aksine de oldu
Hayır öyle bir şey diyemem
Evet iyi ki yapmışım.
Hiç keşke demedim demeyide düşünmüyorum
Aynen iyi ki de yapmışım.
Aklımda kalıcağına...
Ne yapmışsın ki anlamadım 🤔
@Heyecanlandıran soruyu okuyabilirsin.
Himm ne yapmışsan yani iyi ki yapmışım diyosun umarım güzel şeyler yapmaya devam edersin
@Heyecanlandıran Umarım.
Umarım 😊👍
Konu da önemli ama neyse
Derim evet
Hepsine diyemem
Evet derim
Sevişme sonrası gelen pişmanlıklar dahil mi:)
Evet.
Bebik
diyemiyorum
derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?