İyi ki yapmışım dediğiniz neler var?

söyleyin biz de yapalım...

ben iyi ki evlendim çocuk yaptım.

iyi ki gözümü kararttım oturduğum semtten daha iyi bir semte taşındım... bir müvekkil var, annesi karısı çok kibar kadınlar ve çok çalışkan, müşfik, güçlü kadınlar. müvekkil ise tam bir öfke küpü, keko tabiri caizse... anlam veremedim, annesi babası eşi bu kadar ağır başlı olan biri, nasıl böyle saldırgan olabilir diye... yaşadıkları çevre, arkadaş ortamı tümüyle yanlış seçim diye düşündük. çocukların, iyi yetişen insanlarla bir arada olması, büyümesi gerekir. kader, insanın çabası ile biçimlenir...

İyi ki yapmışım dediğiniz neler var?
Cevapla