
Kim kimin gözünde daha değerli olur misali. Lakin önce kendinize değer vermeyi öğrenin. Sizden başka biri daha yok. Empatli olmanız dileğiyle 😊💙

Kim kimin gözünde daha değerli olur misali. Lakin önce kendinize değer vermeyi öğrenin. Sizden başka biri daha yok. Empatli olmanız dileğiyle 😊💙
Empatili bir insanın alçak gönüllü olması lazım diye düşünüyorum onun yanı sıra sabırlı sükunetli duygu ve düşüncelerini kontrol edebiliyor olmalı bu tarz bir karaktere sahip insanda diğer yan özellikler de mevcut olur diye düşündüğüm için listeyi çok uzatmıyorum.
En güzeli teşekkür ederim 😊Peki siz bu tavıra göre öyle misiniz? Cevabı biliyorum ama yine de..
Ben teşekkür ederim 😊
Tam olarak öyleyim diyemem ama her zaman öyle olmaya çalışıyorum diyebilirim yani ben bana yapılmasını istemediğim şeyleri başkalarına yapmamaya çalışıyorum genelde
Cevabını bilsem de aynı soruyu bende size yönlendirmek istiyorum
Rica ederim 😊Öyle gibiyim belli etmesem de 😊
Ne mutlu öyle olan insanlara 😊
Sene olmuş ikibin bilmem kaç yaş gelmiş 40 lara ama bir biz gelememiş kendimize yok empati falan empatili kişiler ince düşünceli adil kişilerdir ve akıllıdırlarda tabiki bu çağda pekte akıllı oldukları söylenemez ama iyi insalardır. gelelim konuya biz empatiyi 2009 2010 larda bıraktık gaddar bencil duygusuz olmanın daha iyi olduğunu anladık bilmem anlatabildimmi
Kendi açınızdan anlatabildiniz teşekkür ederim
İlk soruda kendiniz açısından, diğeri toplum açısından 😊
Teşekkür ederim
Evet ben her zaman için empati yapıyorum kesinlikle. çünkü benim için adaletli olmak çok önemlidir. bu yüzden de karşımda ki insanı suçlamam ya da ön yargılı olmam ilk önce dinlerdim sonra konuşurdum ya da karar verirdim kendimi karşımda ki kişinin yerine koyardım sadece kendi penceremden bakmazdım olaylara.
Yaşıtlarına göre o kadar olgun düşünüyorsun ki bu da güzel bir şey daim olsun 😊
Teşekkür ederim güzel sözlerin için abla :)
Rica ederim kardeşim 😊🤗
Karşımdaki kişinin halinden anlamaya çalışırım
Cevap
10Cevap
empati yeteneğim var ama hak edene herkese karşı böyle bir davranış sergilemiyorum artık
Fazla yara almaktan galiba
Kendimi yeniden keşfediyor gibi hissediyorum empatik düşününce.
Düşünüyorum ama artık empati kurmamaya karar verdim. Çoğu haketmiyor
Hak edenlerede mi nötrsünüz
Dur bi düşünüyüm 🤔 Galiba evet 😃
Çok fazla empati yapabilen bir insan değilim..
Neden?
İstemsiz olarak..
Evet empati yapmaya çalışırım
En güzeli 😊
Evet öyleyimdir
Fazlasıyla var evet.
Düşünüyorum
Öyleyim
Empatiliyim
Düşünüyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?