Bakın büyüklerimiz neler söylemiş, geceniz huzur dolu geçsin🙏🏻✌🏻


kalabalıklar arasındaki yalnızım ben, içimi kimseye açamıyorum, açsam, şüpheyle yaklaşıyorum.
Ne çok kalabalık ne de yapayalnızım..
Bir şey değil✌🏻, sende sağolasın🤍
Cevap
3Cevap
Oldukça yalnızım kendimi bildim bileli özellikle
Yalnızım kalabalık ortamlarda sıkılıyorum boşluğa bakıyorum ermiş gibiyim veli gibiyim toplumca deli gibiyim serseri kalbim yorgun
Yalnız değilim..
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar