Dilekte bulunsanız ne dilerseniz?

Dilekte bulunsanız ne dilerseniz?

Hayır dilek dilemedim. zaten dilek dilemiyorum bu tür şeylere inanmadığım için sadece bazen kendimi motive ederim o kadar. bir şeyi istiyorsam ben kendim başarmak isterdim çalışarak ve çabalayarak. çocukken belki dilek dilerdim o zaman çocuktum çünkü ama insan büyüdüğü zaman anlıyor dilek ile bir şeyler olmadığını
Sen dile gitsin olan olur xd
Hayır dilrmedim bu tür batıl inançlarım yok ben Rabbimden isterim verirse yüceliğidir vermezse imtimhanımdır bir şey isterken de gerçekten gönülden inanarak istemek çok önemli mesela ben bir kızım olmasını okadar çok istiyordum ki her gece dua ettim ama illaki kız olsun istiyordum rabbim çok en güzelini nasip etti boncuk gözlü bir kızım oldu aynı srkilde bir evim olmasını yıllardır çok istiyordum hep hayelini kuruyordum çok şükür geçen Ağustos ayında bir ev almak nasip oldu
Nisanın başında bileğimde marteniçka vardı. Onu çiçekli bir ağaca bağladım. Bu sene Leylek göremedim. Böyle yumak 🧶 ipinden kırmız ve beyaz ip dilek tutup ağaca bağlıyorsun. Bi de hıdırellez gül dilek ağacını bekliyorum. Onda da kağıda dileklerini
çiz veya yaz kırmızı kurdele ile gül ağacına asıyorsun.
Sonra bütün dilekler gerçekleşiyor mu?
Sevgilimle bunu yapmalıyız her dileğimiz gerçek olsun
Bazıları tutuyor bazıları eh işte zamana ihtiyacı var. Siz kilit 🔐 dileği yapın. Deniz boyunda bir köprüye kilit asın. Kilit üstüne baş harfleriniz yazın. Anahtarıda denize atın. Aşkınız sonsuz olsun.
Bak bu olabilir kadife.
Köprüye aşk kilidi vuralım aşkım @Edameda06 anahtarı yazgımız olsun ♥️ tek yüzük gibi anduin denizine atalım 🤣
Benim pek inancım yok canım ya @IAmarPresterAen
Yapana bir şey demem ama kesinlikle yanlış, şirke giriyor. Allah'ın bana vermediğini, benim gücümün yetmediği bir şeyi bir dal parçasından beklemek komik olur.
Yapan yapar yapmayan yapmaz yapacaklar yapabilirler 🤣
Bizim millet uyarı dinlemez
Cevap
15Cevap
Dilek ağacına bir şey bağlayıp dilek dilemem, dilemedim... Var'ise gönlümde bir darlık bir istek, avcumu açar Allaha dua ederim.. Sonuçta o ağacı bile Rabbim yaratmış... Rabbim varken, ağaçtan medet ummam, böyle şeylere inanmam...
Hayır. Kilise havuzundan bozuk para çalmıştım ben 😂
Kumbaranı getir içini doldur ben çocuk olsaydım öyle yapardım insalalh yapan çocuklar vardır 🤣
Lise yıllarında yaptım la şimdi yapmam 😀
Asıl şimdi yapmak lazım. Bozuk paraları aldığını gören birine butunlemek için aldım demek harika olur 🤣
Hayır her istediğimi bana hayırlısıyla nasip eden bir Rabb'im varken ağaçlara çaput bağlayarak vaktimi heba etmiyorum
Çok denk geldim ama batıl inanışlara pek takılmıyorum.
İnsan ne yaparsa kendine ve kendi kendine yapar.
Aksi sadece kafa karıştırmaktan ibaret.
Hayır saçmalık tamamen, istek veya dileğim olduğunda da Allah'a dua ederim yalnızca ❤️
Dilek dilemek, türbeye gidip dua etmek yanlıştır.
Evet 16 17 yaşlarındayken yapmıştım böyle bir şey
Dilekte bulunsak ağaç kessin ikiye bölünür.😂
🤣
Dilek kim? Duymasın bizim ki..
Dilekçe nin kısaltılmış hali dersin hocam xd
hayır bulunmadım
Dene sister şifre kırar şifa bulursun xd
pek inanmam aslında böyle şeylere brother 😅
Deneme yanılma yap bir kerede dilek ağacı yanıltsın xd
deneyelim o halde, ya tutarsa 😄
Evlenirsin
😅🤣
Böyle şeylere inanmıyorum
Allah’a şükür yok böyle saçma huylarım
Hayır bu tip saçma şeyler yapmam
Bunlara inananlar var mı yaa
Hayır batıl inançlardan uzak duruyorum
Evet bulunmuştum, çok yıllar önce.
O tür şeyleri saçma buluyorum.
hayır inanmam öyle şeylere
Geçmişte bir çok kez yapmıştım..
Hayır bulunmadım.
Bulunmadım
Bilekliğimi bağlamıştım
bu tür şeylere inanmıyorum
Hayır bağlamadım
hayır
Hayie
hiç bulunmadım
Bunlara mi bağlıyorsunuz yani kaderini sen?
Yapmadım, yapmayı da düşünmüyorum
Hsyir yapmadım
Hayır, bu tür şeyler bana garip geliyor.
Yook...
Hurafe
saçmalıktan ibaret
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?