Bildirimler olmasa hiç haberim olmayacak sanırım😂 kendi doğum gününüzü unuttuğunuz oldu mu?


Mümkün değil, bu ay doğum günüm ve dün akşam ailece iftardaydik herkese hatırlattım erkek kardeşimden özellikle orkide , kizkardesimden plak, enistemden vakko şal, gelinden tunik istedim gülme krizlerine girdik akşam sipariş üstüne sürpriz doğum günü isterim dedim🤣🤣🤣🤣
Fazlasını bekliyorum🤣🤣🤣
Hayır benim hiç olmadı ben kendi doğum günümü istesem de unutamam. ama zaten kutlamıyorum da çünkü kimse kutlamadığı için gerçek hayatta kutlama yapmam pasta almam sadece sosyal medyada sevdiğim arkadaşlarım kutlar o kadar onlar da eğer haberi varsa kutluyorlar sadece. en son doğum günüm de çok sıkıcı ve boş geçmişti benim zaten
doğum günün kutlu olsun
Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara reis ☺️☺️
Doğum günün kutlu olsun İbo💕
Ay daha 26 olmuşsun ne zaman 28-29 olacaksın sen djjdjd
Biraz daha büyü😂
Olgun diye nitelendirilecek kadar😂
Cevap
12Cevap
Happy B-Day İbocan :D nice güzel, sağlıklı, neşeli, paralı, huzurlu, musmutlu senelerin olsun 🥳
Rica ederim ☺️🥳
Bir kere ben de unuttum, akşama doğru hatırladım 😅 Nice mutlu sağlıklı senelere o zaman.. 🤘🏻🍀
Hayir niye senden diğer insanlar gibi en geç 1 hafta önceden uyarmazsın ki 🙄
Musmutlu yıllar 🤍
Peki..
Rica ederim 🤍
Unutur muyum hiç 😅 en az 1 ay öncesinden başlıyorum evdekilere doğum günüme az kaldı diye 😌 kendim de unutmam yani böylelikle 🙈
Doğum günün kutlu olsun 🌺
Ahahahaha😄yaş aldıkça değişiyor insan 😅 rica ederim 🌸
Doğum gününü kimse hatırlamak istemez aslında 😂 gençlikten çıkmana dört yılın kalmış.. tadını çıkar..
Hissettiğin yaş hiç önemli olmuyo 😊 yıllar şamar gibi vuruyo her doğum gününde insana..😅
😊 haklısın..
Bütün koçlar toplandık desene 😃 şaşırdım doğum günün musmutlu ve kutlu olsun
hayır hep 00’da kutlayan sabit kişiler var zaten imkansız dkdhs. doğım günün kutku olsun
Henüz mümkün olmadı ya. Çol küçük olmasam da doğum ayım gelmeden bile heyecanlanıyorum. Oysa gerek yok. Yeni yıla girdikten sonra ben de yeni yaşıma girmiş kabul ediyorum kendimi ama 😌
Evet, pek önemsemiyorum o yüzden unuttuğum çok oluyor.
Nice yıllara sağlıkla huzurla girmen dileğiyle 🥰
Geçen sene unutmuştum. Aslında sabah aklımdaydı ama onemsemedigim için unutmuşum. Arkadaşım kutlayınca hatırladım.
Bana da bildirim geldiği zaman anca haberim oluyor hiç kutlamadım anlamsız geliyor nedense
Hayır yaw. Doğduğum günü unutmadım hiç
Sabah kalktığımda lan bugün doğum günümmüş dediğim oldu evet😂
Unutmaktan ziyade doğumgünlerimde pek de heyecanlı mutlu olmuyorum eskisi kadar
Hayır unutmam.. Doğum günlerine önem veririz..
Mutlu yıllar iboo 🌸🌹 iyi ki doğdun :)
Yok doğum günlere önem veriyorum
Doğum gününün kutlu olsun ibocum🌸
Doğum gününüz kutlu olsun 😊
Doğum günün kutlu olsunnnn 🎂
Doğum günün kutlu olsun, nice senelere :)
Hayırlı yaşlar kardeşimm
Doğum günün kutlu olsun ve asla doğum günlerimi unutmam benim için çok fazla önemi var Dünyaya bi melek geldi sonuçta 😏😏
Ben de hatırlayamam sanırım..
19 mayis oldugu icin unutmam zor bi sekilde hatirltiyor
Son 2 yılımda bunu yaşadım. Yetişkin hayata girişimde başlandı bu 😂 belki de hayatın zorluklarıyla tanıştıkça kendimi unutuyorum
Evet oldu bir defa.
Musmutlu yıllar dilerim🎂
Unuttuğum oldu evet🙃
Öyl böyle geçiyo işte
Olmadı 2 Ağustos doğumluyum ben
unutmam , daha o kadar olmamışım
Yaşadığımı unuturum doğum günümü unutmam😂
6 7 senedir kutlamıyorum ki
Birkac hafta ya da gun öncesinden aklimdadır ama o gun hep unuturum. Başkaları hatırlatır
Hayır bir hafta öncesinde tüm aile fertleri ve arkadaşlarıma mesaj atıp hatırlatırım
Mutlu yıllar
Pek unutmam çünkü hatırlatıyorlar
Sen unuttun mu cidden
Olmadı
Olmadi
Yok ya o kadar da değil
Evet
Yok olmadı
Hayır hiç unutamam.
yok valla hiç olmadı..
Asla unutmam 😄
Olmuştu ya.
oldu bi kac kez
Hiç olmadı
Hayır olmadı.
Yok hiç olmadı 😅
Evet oluyor
Oldu
Hep olur genelde
Unuttuğum oluyor
yok.
Canimmm doğum günün kutlu olsun😘
Tatlisim evet
Olduydu
Hiç unutmadım 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?