
Hangisi daha sizlik; kendinizce ya da çevrenizce oluşturduğunuz kurallara uymak mı yoksa tamamen kafanıza göre yaşamak mı?

Hangisi daha sizlik; kendinizce ya da çevrenizce oluşturduğunuz kurallara uymak mı yoksa tamamen kafanıza göre yaşamak mı?
Hayat kafama göre yaşamayı tercih ediyorum. Fakat bunu yaparken de kendi içinde belli kurallar koyuyorum. Eğer bir insan kuralsız yaşarsa disiplini kaybeder bu şekilde ne kendini geliştirebilir ne de toplumda bir yer edinebilir. Bu yüzden belli kurallar çerçevesinde yaşamakta fayda var.
Rica ederiim.✨
Yerine göre. Belli şartlar içerisinde kuralına göre.
Teşekkürler efenim.
Rica ederiiiğm.🫶
Cevap
15Cevap
Ben kafama göre yaşarım
Kahvenin demine göre yaşamak daha cazip geliyor şu siralar. Ehe ehe 🙄👉🏻👈🏻
Evet doğru yoldasın, sakın şaşma djdj
Doğru yoldan daha doğru bir yola geçmiş olursun gözümde fjfj
Kendi yoluma çekçem seni fjfj
Tüh ya çok açık oynadım fjdjdj
Djdjfj
Ama ama böyle olmass ki.🙄😂
Iığğ onu sevmem bak, fazla sert ve acı. Uykusuzluktan sürünmem lazım onu içmek istemem için fjfj
Yo yooğ cidden acı zift gibi bişi biz granülden, türk kahvemizden devam edelim fjfj
Arada sırada içerim olur tamam fjfj
Hayatı bazen kurar bazen kafama göre vazende duruma göre 😂
Aşka, sevgiye yarım kalan sol yanımdaki boşluğun dolmasına çok ihtiyacım var.
Profesyonellik gerektiren iş hayatında daima uyarım, mesai bitince kural tanımam.
Allaha emanet yaşıyorum son 2 senedir ve hâlâ hayattayım asdjdk
Hayatı kafana göre yaşarsan üzülürsün kuralına göre yaşarsan da umduğunu bulamazsın
Genel toplum normları dışında kendi kurallarımla yaşarım
Kafama göreeee
Kafama göre başkalarının ne dediğini umursamam
Kafama göre yaşıyorum kesinlikle
Gelişine göre , nasıl canım istiyorsa.
Kımse ıstedıgı gıbı yasayamıyor maalesef
Hayata uyum sağlayamadım yaşamayı beceremedim ki
Kural ne yaaa
Akışına göre
Kafama gore
kafama göre..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar