bugün her şeyden bıkmış gibiyim. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Size de oluyor mu arada yoksa anormal miyim?

bugün her şeyden bıkmış gibiyim. Hiçbir şey yapasım gelmiyor. Size de oluyor mu arada yoksa anormal miyim?

Ben zaten arada değil her zaman her şeyden bıkıyorum ki yani hayattan bıkıyorum insanlardan bıkıyorum mutlu olamıyorum falan. çok takılma sende geçer
Elbette oluyor. Olmuyor diyen shoptur. Lakin üstesinden gelmeyi iyi beceriyordur. Vesveseler kulak asmamak gerek. Bizi her daim aşağıya çekmek isteyenler olacaktır ya da mutsuz olmamızı. Hatta bazen bu en yakınımızdan, içimizden gelebilecek. Önemli olan bilinçli olmak. Sağa sola pabuç bırakmayıp kendi kendine silkinmeyi bilmek. Vesselam.
Cevap
16Cevap
Kendimi bazen Flash TV'de oynayan Sarı bıyık gibi hissediyorum. O kadar bıkmış o kadar bezgin
Bende Felç inmiş ali rıza bey gibi
Anormal değilsin biz de bazen hayatı sorgularken buluyoruz kendimizi
dimi? Felç inmiş ALi Rıza Bey gibiyim.
Aman tadımız kaçmasın dicem de kaçan kaçmış 😒
Genelde bana da oluyor bu özellikle izin günlerimde
2-3 gündür modum çok düşüşk. zorlama yaşıyorum resmen 2-3 gündür. hiçbir şey mutlu etmiyor. hayatı sorgulama, hiç alakasız mutsuz anları hatırlayıp geleceğe de bakıp böyle boş duvar tavan seyredip acı cekme faslındayım
Son zamanlarda kötü bir şey yaşadın mı seni üzecek kafana taktığın
Bende ayniydim geceden beri bindim arabama sahilde arabada oturuyorum.
ağlamak istiyorum ama siyom niye ağlıyosun şimdi. ağlamıyorum. boş boş duvarlara sokaklara bakıyorum. hiçbi şey gelmiyor içimden
Busecim akp ve erdogan dan o kadar biktimki anormal değilsin tatlım 😘😍
o da ayrı bi mesele zaten :/
Aynen canim 🌷
Arada yaşama hevesim var genelde herşeyden bıkıyorum
bu da farklı bi olayyy :/
Arada mı kwldnekdk ulan hergün bu sinyaldeyiz
hüüğ :( xd
Anormal değilsin her gün aynı ruh halinde olmuyoruz. Olaylar, hayatımızdaki eksiklikler gün yüzüne çıkınca insan yaşamaktan bile bıkıyor.
Evet bu sıralar çok oluyor özellikle. Kendimi yataktan zor çıkartıyorum
Ben çok bıkıp durdum ama şimdi yeni bir şeyler oluyor hayatıma dair inşAllah hep güzel şeyler benim ile olur
Arada değil genelde her gün böyleyim son 2 senedir..
Arada değil de anında herşeyden bıkabiliyorum ya
hmm
Oluyor ama aburcubur yiyince geciyor 🤷♂️
yok yav cici bebe yedim sütlen bişe değişmedi :D
Bademli magnum yemelisin 🤷♂️
Oluyor bipolar ile alakalı ama benim ki :))
kaç tane polarım ben artık bilemicem :d :ÇD d :D
Birçok insan gibi ben de dönem dönem tükenmişlik yaşıyorum.
Ara sıra çöker öyle duygular
Tak kulaklığı müzik dinle İyi gelir
yo çok normal Dünya zaten 2020 den sonra bu hale geldi bence toparlamak zaman alacak gibi görünüyor sağolsunlar
Evet. Bu çok doğal bir şey.
Bu durumu sık sık yaşıyorum.
Olmaz mı..
Aykut elmasın fotoğraftaki hali gibi yaşıyoruz 😂
Cokdannnn
Oluyor bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?