soru ne yukarıda arkadaşlar, siz böyle bir şeye karşı ne tavır alırsınız?
ben ikisini de engelliyorum
soru ne yukarıda arkadaşlar, siz böyle bir şeye karşı ne tavır alırsınız?
ben ikisini de engelliyorum
Yaparım. Böyle bişey yapmak saygısızlık filan da değildir. İki arkadaş sohbet ediyoruz. Soruyu tapulamadık. Özelde konuşmak zorunda değiliz. Aynı kişi gelsin benim sorumda aynısını yapsın. Çocuk muyum da bunu dert edip bir de üstüne engel atacam. Üstelik bu kişiler sitede tavrını tarzını begendiğim kişilerse. Böyle ufak tefek şeylere takılacak yaşı çok şükür geçtim.
Bildirim almaktan rahatsızlık duymak da değil bu. Biraz haset etmek gibi geldi bana..🙄
Cevap
1Cevap
Evet ben başlardım
bende seni engellerdim :D
git sohbetini özel mesajlaşma bölümünde yap :D
Aynen öyle yaparım. O sayfayı ve siteyi bir kenara bırakır arkadaşımla ilgilenirim.
bende seni ve arkadaşını bu yaptığınız saygısızlıktan dolayı engellerim :D
Bu bir soru değil miydi? Öyle diye cevaplamiştim.
Soru sorma kısmı hesaplaşma arenasına mi döndü benim haberim olmadan?
sizden iyi olmasın diye başlar ya cümle :D
çok ama çok beğendiğim kişiliği yani bir kadın üye yorum yaptı bende beğendim, o sırada bir erkek üye geldi işte ve sohbete başladılar, erkek üyenin mardinde olduğunu anladım (verdiği iftar saatinden dolayı bende sohbete katılmak değil yani hoşgörümü sunmak adına şimdilik mırra ama ramazandan sonra da süryani şarabı sipariş verebilirmiyim dedim
oooo görmezden gelip hala sohbete devam edince bende ikisine de aynı yazıyı yazıp ikisini de engelledim :D
Şimdi anlaşılmıştır, haklısınız 👍
çok teşekkür ederim
Soruyu 2 kez okudum umarım doğru anlamışımdır 😅 Ben ikisini de yapabilirim
bende cevabı anlamadım ciddiyim
açıklarmısınız lütfen
sorun yok burada ben şu soruyu sordum siz cevap verdiniz ve bir erkek üye arkadaşınız ile bu sayfada sohbet bunu söylemeye çalışmıştım
:D bende ikinizi de banlarım gidip özel mesaj bölümünde sohbete devam edersiniz :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?