AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Nerede benim muştaaaaammm :D !
Şaka bir yana, insanlık hali tabii ki tepki vermem
Anlayisli oldugunu biliyordum :)
Sinir krizi geciririm yüzümü 100 defa yikarim iiiiyu
duş al yeter :D
Vallahi kesmez yüzümü keserim yüz nakli yaptırırım :D
kes gitsin yenisi cikar :D
Baska yone niye hapsurmuyorsun. Hasta etcen beni de diye cemkirirdim heralde :)
Çok rahatsız olurum ve rahatsız olduğumu da söylerim.
Bozuntuya vermem heralde ama ondan uzak durmaya çalışacağim kesin :D
Igrenç. Elimi yüzümü yıkarım. Ama gülerim bazen ben de elim doluyken yapabiliyorum
* onu.
Başıma geldi bir ton küfür ettim mk böğk
kendimi ozona yatiririm, malum afrikadaki hastalik her yere yayildi :\
Zumzuğu suratına indiririm
Kapatsın ağzını koluyla.
Kim olduğuna bağlı. Sevmediğim biriyse soverim, sevdiğim biriyse sicsaydin bide diye takilirim
Bozmam karsimdaki kisiyi bilerek yapiyor degildir ya tebessumle karsilarim
ağzının ortasına bir tane gömerim dağdan mı indin diye bizim köpek bile hapşuracağı zaman patılerıyle yuzunu kapatıyo :)
Bigün yüzüme hapşirdi. Cocugu elimden zar zor aldilar. Zaten hemen hastalanan bir bünyeye sahibim bide geliyor ustume hapsiriyor.
öğrencim, soruyu anlatırken hapşırıyordu ha bire. kızım yapma ayıp ağzını kapa dedim :D
Öğretmenliğin zor yanlarından biri sanırım :D
İşler güçlerdeki o hapşırma sahnesi geldi aklıma :))
Efsane :D
Cok basima geldi, caktirmadan silip iyi yasa demekten baska bisey yapamiyosun=)
sıçsaydın bari derdim , kızardım ama eger sevgilim yaparsa çok yaşa derdim yüzümü silerdim :D
ağzını kapat ayıp derim espiri olarak ta yüzümü yıkamadıydım sabah iyi oldu bu derim
Tekme tokat dalarım heleki yeni iyileşmişsem varyaa acımam :D
Bu soğukta banyo derdinden kurtardın sağol derim ^.^
Ben kızarım. valla çünkü arkadaşlarım sakasına ellerini yikadiktan sonra temiz su atsa bile acayip bagiriyorum igrenirdim ve hemen gidip yuzumu yikardim
hapşuran şahsiyetin kim olduğunu ve içinde bulunulan duruma göre tepki değişir.
hapşıran sevgilimse hiç sorun yok birlikte hasta oluruz
Hemen lavoboya koşar yüzümü yıkarım yakın arkadasimsa psilik falan soverim biraz :d
Küfür ederdim ya da kussaydın falan diye azarlardım
Cok mutlu olurdum hastalagini benimle paylastigi icin asdff
bir kere olursa dikkat etsene derim yuzumu silerim ikinciye yaparsa bagiririiiim
Kaç kaç hemen ordan (hasta olamam valla gitmiyo daha sonra )
:)
Ağzını kapasın niye yüzüme hapşuruyo çok sinir olurum valla
elimin tersiyle tanistiririm o kisiyi boyle kapatacan azini ayiiiiii derim bide :))
Sıra banada gelecek, der bedduama kaldığım yerden devam ederdim.
Şükür diyip cekilmem heralde gülerek yüzümü yıkamaya giderim.
Yüzümü ekşitirim sonra bir gülücük atar ve yüzümü yıkamaya giderim :D
Helal olsun :D
Yasadım gozleri kapatım icimden ulan dedim sonra sorun degil diyip gectim gittim
Anlayisli olmak iyidir :))
:D cok anlayıslı biriyimdir
işte o zaman :D
A:DASdASDa
Hasta biri yüzüme hapşırırsa o esnada ağzımı kapatmaya çalışırım. Hem çenemi tutup ters birşey söylemek istemem hem de mikrop bulaşmasın ya korkarım canımız tatlı :)
kardesim bunu bir kac defa yapti bana bilmeyerek tabi ve güldüm iyyyyyy diye bagirdim sadece ^^
biraz tiksinirim tabi ronrada gider hemen yuzumu bol suyla yıkardım :-D:-D
Cok sempatik gorundugum insanlara bilerek hapsirip sinirlendirmeye bayiliyorumm
bısey yapmam buraya da hep hasta hapşiran oksuren ınsanlar gelıyo yapcak bısı yok
Ahmet kuralı yaptığı gibi yaparım :D ananı... Feride :D:D:D
Daha önce basima gelmedi ve eminim böyle bisey olsa kesinllikle cok igrenirim ve kizarim
Kosa kosa lavaboya gider yuzumu yikarim. Bilerek yapiyorsa yakarim cikarisini. Ama istemeden olduysa bir sey diyemem. :)
Hastayim
Tepkisini ölçmek için gidip kardeşimin yüzüne hapşırdım
Çok sinirlendi :/
Valla söverdim herhalde katlanamayacagım durumlardan biri
Evet oksurdu biri yuzume az sonra bir denk getirdim tam suratının dibinde birde ben oksurdum bomba gibi anladı baka kaldı
aslında hiç kimse istemez ama
adam yaşlı rahatsız istemeden yaptıysa
fazla kızmamak lazım
Haklısın
Tepki vermem cunki aynisini ben yapiyorum :D
Hasta olunca herkezin yüzüne hapsurrum ahah :DD
Sen aliskanlik etmissin galiba :D
Yok aliskanlik degil :D
Ben hastaysam onlarda hasta olsun :D
Eline mendil veririm bundan sonra bunu kullan deyip yüzümü yıkamaya giderim
bir keresinde ablama yapmistim, dovuyordu az kalsin :D
Bana yapilirsa eger azarlarim o kisiyi.
Fazla büyütmeyin yahu :D
Pardon, sen olsan ne yapardin?
Buyutmuyorum cok igrenc.
Hayır diyorumki "hasta" yani bilerek yapmamış. Siz direk tekme tokat dalıyorsunuz azarlıyorsunuz :) sövenleri saymıyorum bile.
Bastan soyler insan :)
Alttan alirdim. ^_^
Guncellemeye bakilirsa kinaniyoruz. :D
Sen düzelttin yirttin yine :D ama şu küfredenlere feci gıcık kapiyorum -,-
Sende amma vicdanliymissin. :)))
Çok pis bakaraktan dalarım, geçen hafta öyle bir amça bir hapşırdı ağzım yüzüm yağmur damlaları yok yok ne yediyse onların kokusu geldi pisssss
senin ben geçmişini... derim
kardeş payı izleyen bilir ;)
Nur yerlitaşın yüzüne parmaklaklarıyla yaptığı şekli yaparım
eğer küfür edebileceğim biriyse saydırırım olan olmuş artık :)
bende ona hapşırırım hasta olduğum zaman ödeşiriz :DD
'Ohh maşşallah, hadi bir daha, bir daha hapşurr' derdim. -,-
hemen suratımı bol sabunla ve bol suyla yıkarım olmadı banyo yaparım :D
eğer bilerek olmadıysa tepki göstermem sinir olurum ama yansıtmam direk gider temizlenirim. ama bilerek yaptıysa tepki gösteririm
Çok sinir oluyorum onun yüzüne öyle bir bakıyorum ki yaptığına yapacağına utanıyor
kim?
Hapşıran
Anladım, cevap için teşekkürler.
Hasta olan kişi@celibunuumben se o hapşırıkla yüzümü bıle yıkasa Bışe demem :)