#selamgençlik 🍀🍀
🍎 #Kişilik #Karakter Güzel olduğun kadar... Yakışıklı olduğun kadar... Nesin de sence?🍎
#tubasueda 🍀🍀
🍎 #Kişilik #Karakter Güzel olduğun kadar... Yakışıklı olduğun kadar... Nesin de sence?🍎
#tubasueda 🍀🍀


Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Sağlam karakterliyim, bu da bu ikisine sahip olmayanlara koyuyor
Güzel olduğun kadar çirkin ve yakışıklı olduğun kadar mutlusun... ;)
Güzel Seksi ve zengin birine ihtiyacim var. acik ve nett sölüyomm
dürüstüm yalan dolan sevmem açık sözlüyüm
Yakışıklı değilim, Allah yolundayım.
Fakirim, cirkinim.
Güzel olduğum kadar zenginim
Merhametli 😊
Zekiyim😏
Gıcık 😄
Seksiyim ve makyajseverim
İnsanımdır
Geveze😅
Net Keriz :D