Bir özel gücün olsaydı bunu insanlardan saklar mıydın?

Bir özel gücün olsaydı bunu insanlardan saklar mıydın?
Evet, saklardım.
Hayır, saklamazdım. Ulu orta her yerde dile getirirdim
Emin değilim. Çok fazla düşman edineceğimi düşünürdüm
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın Tebrikler
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Bir özel gücün olsaydı bunu insanlardan saklar mıydın?
Cevapla