🍎 #Kişilik#Karakter Çok dert çekmeyenler çok gülmeyi de güldürmeyi de bilmiyorlar. Zekice bi espri yapan kim varsa hayatın sillesini gani gani yemiş, ilginç!🍎
Kimse yarasını, zaafını göstermek istemez. Bu nedenle çoğumuz acılarımızı gülüşlerimizin arkasına saklarız. Mizah bazılarımız için yetenekten çok zorunluluk haline geliyor. :)
Derdi elemi sindirmiş insan digerlerinin aksine gülebilmek için zeminin uygun olmasını beklemez.. hayatın getirdiği zorluklarla mucadele seklidir aslında onun zekasını kullanıp mizah yapabilmesi..