Eskiden en ufak bir olumsuz durum olsa üzülürdüm şimdi ise duygularımı ifade etmekte güçlük çekiyorum neden?

İşten çıkarım üzülürüm örnek veriyorum şimdi hiç bir şeyi umursamıyorum ağlamak istiyorum olmuyor, anlatmak istiyorum vazgeçiyorum bu bir sorun mu? Yoksa yaşadıklarımdan mı kaynaklanıyor?
Eskiden en ufak bir olumsuz durum olsa üzülürdüm şimdi ise duygularımı ifade etmekte güçlük çekiyorum neden?
Eskiden en ufak bir olumsuz durum olsa üzülürdüm şimdi ise duygularımı ifade etmekte güçlük çekiyorum neden?
Cevapla