İşten çıkarım üzülürüm örnek veriyorum şimdi hiç bir şeyi umursamıyorum ağlamak istiyorum olmuyor, anlatmak istiyorum vazgeçiyorum bu bir sorun mu? Yoksa yaşadıklarımdan mı kaynaklanıyor?
Eskiden en ufak bir olumsuz durum olsa üzülürdüm şimdi ise duygularımı ifade etmekte güçlük çekiyorum neden?
Beyin bireyi korumak için duyarsızlaşıyor giderek böylece her zaman aynı şeye aynı derecede yas tutup kendine zarar veremiyorsun bir tür güvenlik mekanizması yani tam adı duyarsızlaşma mıydı hatırlamıyorum ama sonuç olarak sen aynı hüzünle karşılaştığında ilk seferki kadar yıpranmıyorsun
Yaşım ilerledikçe hayatla ilgili kazandığım tecrübeler bana... olumsuz durumlarla karşılaştığım zaman çok fazla üzülmemeyi.. mutlu olacağım zamanlarda da çok fazla sevinmemeyi öğretti.. çünkü anladım ki bu hayat piyango gibi.. ne çıkacağı hiç belli olmuyor. ya da bir nevi... kumar gibi hayatlarımız.. .. birşeyleri yaptığımiz seçimlere göre ya da elimizde olmayan sebeplerle ya kaybediyoruz.. ya da kazanıyoruz...
Büyüyorsun ve gittikçe her bir haltın anlamsız olduğunu düşünüyorsun. Çünkü bir türlü gerçek tatmine ulaşamamışsın. Bende böyleyim. Bazı duyguların tatmin olsaydı eğer farklı düşünebilirdin. Ama eksik kalmışsın. Ondan
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Belki de sıkılmışsındır
0
0 Yorumla
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Eskiden en ufak bir olumsuz durum olsa üzülürdüm şimdi ise duygularımı ifade etmekte güçlük çekiyorum neden?