İçime kapanık sessiz biri olduğum için okulda taklidimi yapıp gülenler var. Ne yapmalıyım?

Okulda her konuşup kalktiğimda birkaç erkek taklidimi yapıp gülüp ma. l ma. l bakıyor

Çok içime kapanık sessizim

kapalı biriyim. Bunlar sanırsam beni ezik olarak görüp üstüme geliyor sesimi çıkaramıyorum

Ne yapacağım 😥

İçime kapanık sessiz biri olduğum için okulda taklidimi yapıp gülenler var. Ne yapmalıyım?
Cevapla