Sürekli çok iyi niyetlisin deniliyor, bıktım artık. Çekinilen biri nasıl olurum?

Kimisi dıştan iyi içten fesattır bi şekilde durumu kurtarır. Arkadaşlarımın hepsi cazgır tipler. Başlarına olay gelmıyo bu yuzden cunku o tiplere erkekler de kolayına yanlıs yapamıyor korkuyor. Bide bana bakıyorum ilk bulusmada ytmaya calısan mı ararsın iyi gördügü için kazık atmaya çalışan mı. Öyle kötü şeyler yaşadım ki dost kazığı , sevgili kazığı arkamdan bin türlü iş çevrildi. Sevenim de olmuyor iki yzlü pisliklr seviliyor. Yenı tanıstıgım kisiler anında ne kadar dürüstsün ne kadar iyisin tek duydugum laf bu. Böyle olmak istemiyorum çok yoruldum. Hayatım boyunca üzülücem yoksa. Sakin durmak beraberinde bir çok belayı getiriyor 🤦🏻‍♀️
Güncellemeler
+1 yıl
Bugüne kadar ciddi söylüyorum yakın arkadasım ifsa etmeye kalktı iftiralar olaylar cok kötü seyler yasadım kimse benı üzmekten cekınmedi ben hala iyiyim🤦🏻‍♀️
Güncellemeler
+1 yıl
Olay erkekler degıl arkadaslar genel diyorum ya iyi gözükmek istemiyorum saf canım yerine koyuyolar
Sürekli çok iyi niyetlisin deniliyor, bıktım artık. Çekinilen biri nasıl olurum?
Cevapla