Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Evet herkesten kurtulmak isterdim. çünkü insanları gereksiz buluyorum yani sarılabilecek bile kimse yok etrafımda...
Teşekkürler
Uzaklara gitmeyi dusunuyorum
Cevap
6Cevap
kurtulmak isteyeceğim insanları çevreme almam zaten
çevremde kurtulmak istiyeceğim insanları barındırmıyorum
ülkeden mültecileri ve cahilleri çıkartsalar yeter.
Yoo çevremdeki insanları seviyorum
Şu an kurtulmak icin bir nedenim yok
Hayır
Evet
Tam şu anda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar