HERKES HAYATINI YAŞIYOR , Ben İse 11 YILDIR MİLLETİ İZLİYORUM , Sizce NASIL?

her şey yoluna giriyor , ben hariç 11 yıldır hayatı yaşamak yerine sadece yaşayan insanları izlemek zorundayım ben ölmeden önce yaşamayı bitirdim üstelik hiç bir şeyin tadına bakmadan size başarılar diyorum...

HERKES HAYATINI YAŞIYOR , Ben İse 11 YILDIR MİLLETİ İZLİYORUM , Sizce NASIL?
Cevapla