Neden böyle şeyler yaşıyorum çok üzgünüm bakar mısınız?

Sanaldan bi oğlanla arkadaştık her gece farklı kadınla takılan biriydi bu benim resmimi görünce bana aşık oldu aklımı karıştırmadın aklımı s. ktin neden böyle oluyor naptın bana diyordu sürekli ve biz daha sevgili değiliz 1 aydır konuşuyoruz en son bi gece yine bana seni çok seviyorum ve çok istiyorum yazmış ertesi gün mesajıma cevap vermedi bşr hafta yazmadı sonra sana yanlış yaptım ve daha fazla günahına girmek istemedim dedi oysa bekletrek daha fazla günahıma girdi. Dün konuştuk işte napim sevdem dedi arkadaşlarla evde toplanmıştık arkadaşlar kadınlark da çağırdılar alkollüydüm etkilenmedim ama canım rahatlamak istedi dedi or. osbu beni zorladı dedi tek gecelik bi şey olmuş öyle ama bugün yine yazmıyor ve benim ne kadar zor bşr hayatım olduğunu annemin her gün bana durduk yere hakaret ettiğini biliyor beni böyle nasıl bırakır nasıl bi vicdan

Güncellemeler
+1 yıl
Bunu yaşayan tek ben miyim
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi sahurda sadece 1 ekmekten 2 yarım tost yaptım kardeşimle yedik diye sahur vakti boyu annem bağırdı pis nefis o kadar tostu nasıl yedin dedi zayıf da biriyim çok şükür. sadece 2 tost vardı orada dedim 2 ne. 2 ne 2 ne diye zıplıyor gecenin 5inde korkunç ve bu zebaniden kurtarmıyor beni Rabbim lütfen kurtar bu ramazan bi kurtulayım bi daha annem izimi bulamasın amin
Neden böyle şeyler yaşıyorum çok üzgünüm bakar mısınız?
Cevapla