Bana neden yazık ki?

Gece uyumadan önce annem bana ilaçlarımı verdi, teyzelerim den birisi de "yazık" dedi..

Bipolar olduğum için dedi ama bana neden yazık ki?
Bana neden yazık ki?
Cevapla