@xCuppycake psikolojik rahatsızlıkların çoğu kişiyi kötü etkilediği noktada tedavi edilir geçmesinden kastım da o mesela kaygı ve stres herkes yaşar çok normal bir durumdur ama aşırısı psikolojik rahatsızlıktır tedavisinde stresin ve kaygın tamamen gitmez normal seviyede tutmaya başlarsın
Senin nasıl gördüğün önemli değil azalsa biter ama bitmiyor bazen daha şiddetli de gelebiliyor ataklar bir bipolar hep bipolardir ve maalesef genetik bir hastalik
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
İnsanlar hastalıklarını yatıştırmayı ya da karşı tarafa acımayı severler takma kafana ilaç kullanıp tedavi olursan geçer zaten
Inşallah teşekkürler
Binalar mi geçer
@xCuppycake psikolojik rahatsızlıkların çoğu kişiyi kötü etkilediği noktada tedavi edilir geçmesinden kastım da o mesela kaygı ve stres herkes yaşar çok normal bir durumdur ama aşırısı psikolojik rahatsızlıktır tedavisinde stresin ve kaygın tamamen gitmez normal seviyede tutmaya başlarsın
Binalar psikolojik bozukluk değil ki klinik bir hastalık
@xCuppycake tedaviyle azalıyor mu azalmıyor mu
Azalmıyor bir binalar sadece uyku moduna girer yani bir hastayı uyutmak gibi
Ama asla geçmez 15 yıl iyi ol ilaçlarını bırak yine atak geçirirsin
@xCuppycake evet ama ilaçla azalıyor ataklar ben iyileşme olarak görüyorum bu durumu
Senin nasıl gördüğün önemli değil azalsa biter ama bitmiyor bazen daha şiddetli de gelebiliyor ataklar bir bipolar hep bipolardir ve maalesef genetik bir hastalik
Bu yasta evlenmeden senin hasta oldugunu ogrenen erkeklerin seni istememe ihtimaline yazik demistir. Baba zengin kiz sisman. Yani...
bipolarlar çok zeki olabiliyor ama alanını sevdiğin işi bulman lazım. Bizzat bipolar birinden yaptığı işleri dinledim
33 yaşında olduğun için olabilir, bunu bir düşün sen..
Acıdıkları için demişlerdir. Teyze anne yarısıdır. Kötü algılama onların laflarını.😊
Birdaha aynı şeyi söylerse dön ve ona asilce beynine yazık de aglayarak sütünü içip günlüğüne yazsın.👍
Sana yazık moruk deseydin
Acımış sana
Teyzen bir ma ll boş ver
Bipolar mısın ki. İnanmam
Asik ona yazık
Bende de piskoz rahatsızlığı var