21 yaşındayım , zaman zaman ölmeyi diliyorum. Bu dönemlerde olur mu normal mi?

Önceden ailemle çatışırdım. 2 senedir ailemle çok iyiyim her şey çok yolunda ama içten içe hep mutsuzum. Zaman zaman oturuyorum anlam arayışına giriyorum içimde boşluktan yetersizlik duygusundan başka bir şey yok. Hicbir şeye hicbir yere ait göremiyorum

21 yaşındayım , zaman zaman ölmeyi diliyorum. Bu dönemlerde olur mu normal mi?
Cevapla