Kişilik & Karakter Güzeli güzel yapan sizce nedir bir insana ne olursa güzel insan dersiniz? KalkKızCayyDemlee Takip Et Guru Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Sözü, gözü, kalbi , yüzü vs vs Güncellemeler+1 yıl Güncelle bakalım Güncellemeler+1 yıl yok mu arttiran Güzeli güzel yapan sizce nedir bir insana ne olursa güzel insan dersiniz? Cevapla Nedir Soruları Güzellik Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
mine13 Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kalbi ve dili güzel, temiz olmadıktan sonra insanın yüzü güzel olsa ne olur 1 4 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Haklısın insanı güzel yapan edep tir 😊 Yorumla mine13 +1 yıl Kesinlikle Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Teşekkür ederim 😊 Yorumla mine13 +1 yıl Rica ederim Yorumla
heyyoooo87 Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Temiz kalpli ise. Çok nadir denk geliyorum o insanlara denk gelince seviniyorum ya 1 7 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ne peki bu temiz kalp dediğin şey 😊 Yorumla heyyoooo87 +1 yıl Başkasının kötülüğü istemeyen. Karşısında ki kişiye saygılı. İyi düşüncelere sahip güler yüzlü.. Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Bunlar yeterli mi peki senin için 😊 Yorumla heyyoooo87 +1 yıl aklıma bunlar geldi. Kimsenin kötülüğünü istemeyen zaten temiz kalplidir ya masumdur Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Haklısın tabi 😊 bu sitede var mı sence böyle insanlar Yorumla heyyoooo87 +1 yıl vardır Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Hiç denk gelmedin mi 😊 Yorumla
Menekşelerim Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl O insanın güzel olmasını sağlayan senin duyguların sen o kişiye karşı hiç bir şey hissetmezsen güzelde bulmazsın iyide hoşta benim yorumum bu. 1 3 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Bu senin gördüğün insanı güzel yapan nedir diyorum Yorumla Menekşelerim +1 yıl Senin ona olan bakışın yani duyguların başka ne olabilir hoşlantı felan gibi. Senin onda kendinden istediğin birşeyi bulman Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ben mi anlatamıyorum sen mi anlamıyorsun 😊 Yorumla
BilinmeyenKiz5454 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Kalbi , merhameti, vicdanı v. s 1 32 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Bunlar mi güzel yapar bi insanı Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Bence evet kalbinin temiz olması en önemlisi. Çok yakışıklı olur kalbi temiz olmaz onunla bir masaya dahi oturmam Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Bunu o insanla konusa konusa anlayabilir misin 😊 Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Anlarım. Hislerim kuvvetlidir Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Ne sorarsin mesela tek bi soru hakkin olsa 😊 Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Hiç düşünmedim ya ani oldu Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Hayvanları ve çocukları sever mi diye Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Severim dedi başka 😊 Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Hayvanlari ve çocukları seven insanları genellikle çok iyi olur. Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Onları sevmeyen kendine insan demesin zaten. Çocuklar yaramaz olmasın ama😂 Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Sevmeyen çok var ki maalesef Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Hayvanlar bu dünyanın süsü günahsiz varlık çocuk dediğinde dünyadan haberi olmayan masum canlı. Sevmeyen ne biliyim 😊 Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Tabiki ikiside günahsız varlık. Ama bazı cocuk çocuk değil canavar 😅 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl İşte öylelerini bende sevmiyorum çocuğu bebek olarak değiştirelim😂 Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Qynen dolaba tırmanan var 😅 çok spiderman izlemis galiba nasıl enerji Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Aile terbiyesi o çocuğu çok şımarık yetstirmiceksin😊 Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Tabiki benim kedim var sustum hayvandir. Allahtan kork hesabını veremezsin. Allahin sessiz kulu diye aşırı şımarık 😂😅 buda olmuyormus dinginlestirdim biraz Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl 😂 iyi bakalım ya hersey gönlünce olsun hayvan sevmeyen bence insan da sevemez Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Aynen öyle çok şımarık biraz ceza vererek dinginlestirdim kiyamadim Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl İyi yapmışsin benimde kuşum var evlat gibi😊 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl 😯😯 Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Evet ya evlat gibi oluyorlar Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Hadi bakalım. Benimle ilgili ne hissettin Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Merak ettim Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl İyi bir insan olduğunu hissettim ama pek özgüven yok sanırım. Onun üzerine calisabilirsin Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Özgüven ne alaka ki onu nerden nasıl çıkardin 😂😂 Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Hissettim😊 Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Yanlış hissetmissin bence😊 başka ne hissettin Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Ozaman yanılmışım. Hayvanları çocukları seviyorsun zaten demistin. Şuanda tahmin edecek durumda değilim Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Hayırdır bir sorun mu var Yorumla BilinmeyenKiz5454 +1 yıl Bugün yorgunum ya 6 da uyandım çalıştım ev işi biraz derken uykum var Yorumla KalkKızCayyDemlee +1 yıl Anladım sonra konuşuruz ozaman belki başka soru da denk geliriz 😊 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kalbi ve dili güzel, temiz olmadıktan sonra insanın yüzü güzel olsa ne olur
Haklısın insanı güzel yapan edep tir 😊
Kesinlikle
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim
Temiz kalpli ise. Çok nadir denk geliyorum o insanlara denk gelince seviniyorum ya
Ne peki bu temiz kalp dediğin şey 😊
Başkasının kötülüğü istemeyen. Karşısında ki kişiye saygılı. İyi düşüncelere sahip güler yüzlü..
Bunlar yeterli mi peki senin için 😊
aklıma bunlar geldi. Kimsenin kötülüğünü istemeyen zaten temiz kalplidir ya masumdur
Haklısın tabi 😊 bu sitede var mı sence böyle insanlar
vardır
Hiç denk gelmedin mi 😊
O insanın güzel olmasını sağlayan senin duyguların sen o kişiye karşı hiç bir şey hissetmezsen güzelde bulmazsın iyide hoşta benim yorumum bu.
Bu senin gördüğün insanı güzel yapan nedir diyorum
Senin ona olan bakışın yani duyguların başka ne olabilir hoşlantı felan gibi. Senin onda kendinden istediğin birşeyi bulman
Ben mi anlatamıyorum sen mi anlamıyorsun 😊
Kalbi , merhameti, vicdanı v. s
Bunlar mi güzel yapar bi insanı
Bence evet kalbinin temiz olması en önemlisi. Çok yakışıklı olur kalbi temiz olmaz onunla bir masaya dahi oturmam
Bunu o insanla konusa konusa anlayabilir misin 😊
Anlarım. Hislerim kuvvetlidir
Ne sorarsin mesela tek bi soru hakkin olsa 😊
Hiç düşünmedim ya ani oldu
Hayvanları ve çocukları sever mi diye
Severim dedi başka 😊
Hayvanlari ve çocukları seven insanları genellikle çok iyi olur.
Onları sevmeyen kendine insan demesin zaten. Çocuklar yaramaz olmasın ama😂
Sevmeyen çok var ki maalesef
Hayvanlar bu dünyanın süsü günahsiz varlık çocuk dediğinde dünyadan haberi olmayan masum canlı. Sevmeyen ne biliyim 😊
Tabiki ikiside günahsız varlık. Ama bazı cocuk çocuk değil canavar 😅
İşte öylelerini bende sevmiyorum çocuğu bebek olarak değiştirelim😂
Qynen dolaba tırmanan var 😅 çok spiderman izlemis galiba nasıl enerji
Aile terbiyesi o çocuğu çok şımarık yetstirmiceksin😊
Tabiki benim kedim var sustum hayvandir. Allahtan kork hesabını veremezsin. Allahin sessiz kulu diye aşırı şımarık 😂😅 buda olmuyormus dinginlestirdim biraz
😂 iyi bakalım ya hersey gönlünce olsun hayvan sevmeyen bence insan da sevemez
Aynen öyle çok şımarık biraz ceza vererek dinginlestirdim kiyamadim
İyi yapmışsin benimde kuşum var evlat gibi😊
😯😯
Evet ya evlat gibi oluyorlar
Hadi bakalım. Benimle ilgili ne hissettin
Merak ettim
İyi bir insan olduğunu hissettim ama pek özgüven yok sanırım. Onun üzerine calisabilirsin
Özgüven ne alaka ki onu nerden nasıl çıkardin 😂😂
Hissettim😊
Yanlış hissetmissin bence😊 başka ne hissettin
Ozaman yanılmışım. Hayvanları çocukları seviyorsun zaten demistin. Şuanda tahmin edecek durumda değilim
Hayırdır bir sorun mu var
Bugün yorgunum ya 6 da uyandım çalıştım ev işi biraz derken uykum var
Anladım sonra konuşuruz ozaman belki başka soru da denk geliriz 😊