Sizce güzellik neye bağlıdır? İnsan neye göre güzel olur?

Çoğu zaman hepimiz karşılaşıyoruz. Yğz hatları çok güzel ve uyumlu kızlar oluyor yine de beğenmiyoruz. Aksine yüz hatları kötü be uyumsuz kızları da beğendiğimiz oluyor. Bu algı neden oluşuyor sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar yüz güzelliğinden bahsedilelim hemen saçmalamaya başlamayın
Sizce güzellik neye bağlıdır? İnsan neye göre güzel olur?
Cevapla